لب خوانی صحبت های فیرمینو نشان می دهد این بازیکن به هولگیت، توهین نژادپرستانه نکرده است


لب خوانی صحبت های فیرمینو نشان می دهد این بازیکن به هولگیت، توهین نژادپرستانه نکرده است

لب خوانی صحنه درگیری نشان می دهد محتوای صحبت های مهاجم...

طرفداری- در جریان دیدار تیم های لیورپول و اورتون در چارچوب جام حذفی انگلیس، روبرتو فیرمینو و میسون هولگیت با یکدیگر درگیر شدند. طبق ادعای مدافع اورتون به داور اینطور به نظر می رسید که فیرمینو به زبان پرتغالی به او توهین نژادپرستانه کرده است اما لب خوانی صحبت های این مهاجم برزیلی، خلاف این ادعا را ثابت می کند.

به نقل از میرر، هولگیت به اشتباه تصور کرده که فیرمینو به زبان پرتغالی او را مورد توهین نژادپرستانه قرار داده است. متخصصان ساندی میرر، با بررسی چندین فریم پیاپی از لحظه درگیری این دو بازیکن، صحبت های فیرمینو را لب خوانی کردند و به نتیجه زیر رسیدند:

فیرمینو به زبان پرتغالی صحبت می کند و هولگیت متوجه گفته هایش نمی شود به همین دلیل واکنشی نشان نمی دهد. طبق بررسی های ما، فیرمینو هیچ صحبت نژادپرستانه ای به زبان نیاورده است. بعد هولگیت رو به داور می گوید که فیرمینو به او توهین نژادپرستانه کرده اما داور در این مورد نظری ندارد.

طبق این ادعا ممکن است فیرمینو از اتهام به زبان آوردن الفاظ نژادپرستانه نسبت به هولگیت تبرئه شود با این حال قضیه توهین فیرمینو به هولگیت همچنان بر سر خود پا برجاست و اتحادیه فوتبال انگلیس در حال بررسی موضوع است و باید منتظر رای نهایی اتحادیه بود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


لاوروف: سران ارمنستان به دنبال برهم زدن روابط با روسیه هستند