تغییر زمان برگزاری مسابقات کاراته بانوان


تغییر زمان برگزاری مسابقات کاراته بانوان

بانک ورزش - زمان برگزاری رقابتهای کاراته بزرگسالان بانوان کشور که قرار بود طی روزهای 12 و13 بهمن ماه برگزار شود به روزهای 23 و 24 بهمن ماه موکول شد. به گزارش بانک ورزش و به نقل از سایت...

بانک ورزش - زمان برگزاری رقابتهای کاراته بزرگسالان بانوان کشور که قرار بود طی روزهای 12 و13 بهمن ماه برگزار شود به روزهای 23 و 24 بهمن ماه موکول شد.

به گزارش بانک ورزش و به نقل از سایت فدراسیون کاراته، بر اساس اعلام کمیته مسابقات فدراسیون کاراته، رقابتهای قهرمانی بزرگسالان بانوان کشور برای حضور در رقابتهای قهرمانی آسیا در بخش کاتای تیمی و انفرادی و کومیته انفرادی در اوزان 50-، 55-، 61-، 68- و 68+ کیلوگرم برگزار می شود و متولدین 10/10/1376 به قبل می توانند در این رقابتها شرکت کنند.

اعضای تیم ملی کاراته بانوان اعزامی به مسابقات آسیایی آستانه قزاقستان و بازی های کشورهای اسلامی آذربایجان ملزم به شرکت در پیکارهای قهرمانی کشور نیستند.

ثبت نام در مسابقات با مراجعه به سایت فدراسیون کاراته و از طریق سامانه ملی کاراته یا مراجعه به هیئت کاراته استان انجام می شود که زمان ثبت نام بانوان از روز شنبه 14 دی ماه تا پایان روز دوشنبه 16 بهمن ماه خواهد بود.

زمان برگزاری مسابقات بانوان در دو بخش بزرگسالان و جوانان:
کومیته انفرادی رده سنی جوانان و کاتا انفرادی و تیمی بزرگسالان ، دوشنبه 23 بهمن ماه
کومیته انفرادی بزرگسلان سه شنبه 24 بهمن ماه

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


ایران با چه موشک‌هایی آسمان منطقه را به 2 نقطه در فلسطین اشغالی دوخت؟