فروش یک مینی‌بوس کاروان کلاسیک مرسدس بنز


فروش یک مینی‌بوس کاروان کلاسیک مرسدس بنز

هنگامی‌که بحث ون‌های کلاسیک مطرح می‌شود، همواره نام فولکس‌واگن و ون میکروباس به ذهن متبادر می‌شود چراکه این خودرو یکی از مشهورترین ون‌های تاریخ به شمار می‌رود؛ اما بااین‌وجود برخی نمی‌دانند که مرسدس بنز هم در سال 1955 مینی‌بوسی بنام O319 را برای رقابت با فولکس‌واگن میکروباس راهی بازار کرد که بر اساس کامیونت سبک... نوشته فروش یک...

هنگامی‌که بحث ون‌های کلاسیک مطرح می‌شود، همواره نام فولکس‌واگن و ون میکروباس به ذهن متبادر می‌شود چراکه این خودرو یکی از مشهورترین ون‌های تاریخ به شمار می‌رود؛ اما بااین‌وجود برخی نمی‌دانند که مرسدس بنز هم در سال 1955 مینی‌بوسی بنام O319 را برای رقابت با فولکس‌واگن میکروباس راهی بازار کرد که بر اساس کامیونت سبک L319 ساخته شده بود.

فروش یک مینی‌بوس کاروان کلاسیک مرسدس بنز

حال قرار است یک نمونه از این مینی‌بوس کلاسیک آلمانی در حراجی آیندهٔ RM Sothebys که در تاریخ 18 و 19 ژانویه در آریزونا برگزار می‌شود به حراج گذاشته شود. البته این یک O319 معمولی نیست چراکه کاربری کابین آن به‌طور کامل به یک کاروان تغییر پیدا کرده است. همچنین درحالی‌که این مینی‌بوس مدل 1959 است، پیشرانهٔ آن با یک نمونهٔ مدرن انژکتوری ساخت مرسدس بنز تعویض شده که در کنار یک گیربکس اتوماتیک قرار گرفته است. علاوه بر این، تعلیق آن نیز به نوع بادی تغییر پیدا کرده است.

فروش یک مینی‌بوس کاروان کلاسیک مرسدس بنز

فروش یک مینی‌بوس کاروان کلاسیک مرسدس بنز

تمام مراحل بازسازی این مینی‌بوس که شامل بازگرداندن نمای بیرونی آن به شکوه سابق و رنگ‌آمیزی آن به همان رنگ کارخانه‌ای به همراه تبدیل داخل آن به یک کاروان توسط مالک قبلی صورت گرفته است. وی که یک مهندس کامپیوتر بوده است، به مدت 15 سال روی این مینی‌بوس کار کرده است. وی با تجهیز این مینی‌بوس قدیمی به نورپردازی داخلی، مخازن آب و لوله‌کشی دقیق، آن‌را کاملاً برای سفر و استفاده در فضای باز آماده کرده است. انتظار می‌رود این O319 کاروان با قیمتی بین 175 تا 200 هزار دلار به فروش برسد.

فروش یک مینی‌بوس کاروان کلاسیک مرسدس بنز

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خودرو

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


ببینید | ماجرای پخش شدن عکس‌های نعیمه نظام دوست در ویلای کردان؛ غافلگیر شدن خانم بازیگر...