5 روش موثر برای نرم کردن خمیر اسلایم


5 روش موثر برای نرم کردن خمیر اسلایم

چگونه اسلایم را شل کنیم؟ برای شل کردن خمیر اسلایم از روش‌های مختلفی می‌توان استفاده کرد مثل افزودن لوسیون، آب، ژل ضد باکتری، چسب مایع و حتی حرارت دادن ژل اسلایم با مایکروویو.

ژل بازی اسلایم برای تسکین استرس مناسب است و همچنین صدای جالبی دارد. اگر در حال حاضر خمیر اسلایم شما سفت شده است نگران نباشید، زیرا ستاره 5 روش موثر به شما می آموزد که با استفاده از آن می توانید خمیر جادویی خود را مثل روز اول نرم کنید.

5 روش موثر برای نرم کردن خمیر اسلایم

1- نرم کردن خمیر اسلایم با آب

در این روش کافی است کمی آب به خمیر اضافه کنید. به نظر می رسد خیلی ساده است، درست است؟ برخی از خمیرهای اسلایم می توانند به این طریق احیا شوند. خمیر اسلایم را در یک کاسه قرار داده و مقدار کمی آب را به آن اضافه کنید. سپس آن را به خوبی ورز بدهید تا نرم شود.

5 روش موثر برای نرم کردن خمیر اسلایم

2- نرم کردن خمیر اسلایم با ژل ضد باکتری (antibacterial gel)

راه دیگری برای نرم شدن خمیر اسلایم، افزودن یک یا دو قطره ژل ضد باکتری است. نام تجاری ژل مهم نیست، خمیر اسلایم را در یک کاسه قرار دهید و فقط ژل را داخل آن بریزید.

با استفاده از یک قاشق آن را هم بزنید. می توانید تا زمانی که خمیر نرم بشود آن را هم بزنید. اگر در ابتدا خمیر اسلایم نرم نشد، می توانید ژل بیشتری اضافه کنید.

5 روش موثر برای نرم کردن خمیر اسلایم

3- استفاده از لوسیون برای نرم کردن خمیر اسلایم

خمیر اسلایم را با لوسیون مرطوب کنید. لوسیون پوست شما را زیبا و نرم نگه می دارد و می تواند همین کار را برای خمیر اسلایم شما نیز انجام دهد.
فقط یک یا دو قاشق مربا خوری از لوسیون را در یک کاسه قرار دهید (چهار یا پنج پمپ). سپس مقداری آب اضافه کنید و با هم مخلوط کنید. حالا خمیر اسلایم را در آن بگذارید و آن را کمی بچرخانید. هنگامی که خمیر شما از لوسیون پوشیده شد، می توانید آن را بیرون بیاورید و آن را با دست ورز بدهید تا نرم شود.

5 روش موثر برای نرم کردن خمیر اسلایم

4- چسب مایع برای شل شدن ژل اسلایم

اگر از دستورالعملی برای ساخت آن استفاده کردید که از چسب به علاوه بوراکس، پودر لباسشویی یا نشاسته مایع استفاده می شود، گاهی اوقات اضافه کردن چسب بیشتر می تواند به وضعیت خمیر کمک کند. یک قاشق غذاخوری را به خمیر اسلایم اضافه کنید و آن را مخلوط کنید تا نرم شود.

5 روش موثر برای نرم کردن خمیر اسلایم

می توانید با استفاده از چسب و چوب و نشاسته ژل بازی اسلایم بدون بوراکس بسازید.

5- با حرارت خمیر اسلایم را نرم کنید

مقداری آب گرم را در یک کاسه ریخته و خمیر اسلایم را در آن قرار دهید. شما می توانید آن را با دست خود کمی هم بزنید. آن را یک دقیقه یا بیشتر در آب نگه دارید. ممکن است به نظر برسد که خمیر از هم جدا می شود، اما خمیر نرم و قابل استفاده خواهد شد.

5 روش موثر برای نرم کردن خمیر اسلایم

خمیر اسلایم را از آب خارج کنید و آن را فشار دهید. سپس خمیر را در یک کاسه مناسب قرار گیری در مایکروویو قرار دهید و آن را برای حدود 10 ثانیه در مایکروویو نگه دارید. سپس اجازه دهید خمیر به مدت یک دقیقه در بیرون از مایکروویو بماند تا انگشتانتان نسوزانید.

5 روش موثر برای نرم کردن خمیر اسلایم

می توانید برای بیشتر نرم شدن خمیر یک یا دو قاشق مربا خوری لوسیون آن به اضافه کنید. حال با انگشتان خود لوسیون و خمیر را مخلوط کنید و آن را ورز بدهید.

حال شما نرمی خمیر اسلایم خود را ماندگار کرده اید.

5 روش موثر برای نرم کردن خمیر اسلایم

برای آشنایی کامل با مزایا و معایب خمیر اسلایم می توانید مطلب ژل بازی اسلایم چیست و چه اثراتی دارد؟ را مطالعه کنید.
برگرفته از سایت wikihome

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سرگرمی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس پروفایل در انتظار نی نی با متن های زیبا