ژیمناستیک برای کودکان، همین الان به فکر باشید


ژیمناستیک برای کودکان، همین الان به فکر باشید

اگر فرزندی شاد و با اعتماد به نفس بالا می خواهید باید از همین حالا به فکر باشید.

اگر فرزندی شاد و با اعتماد به نفس بالا می خواهید باید از همین حالا به فکر باشید. کارشناسان معتقدند ورزش با حرکات ریتمیک همیشه نقش مهمی در شادی، خلاقیت، سلامت و اعتماد به نفس کودکان دارد. مجموعه باشگاهای ورزشی اسپین با محیط شاد و حرفه ای که برای کودکان و نوجوانان فراهم کرده است می تواند به شما برای پرورش یک کودک شاد و سالم کمک کند. مدرسه اسپین ، برگزار کننده کلاس های ژیمناستیک ریتمیک و اسکیت نمایشی به صورت آکادمیک و ترم بندی شده ، مطابق با آخرین متدهای آموزشی مؤسسه رویال آکادمی انگلستان می تواند در این مسیر همراه شما باشد. آکادمی اسپین برای تناسب اندام، شادی و اعتماد به نفس کودک شما برنامه های ویژه ای دارد.
ژیمناستیک برای کودکان، همین الان به فکر باشید
کودکان شاد و سلامت با ژیمناستیک ریتمیک
بچه ها عاشق حرکت و بازی هستند. استعداد و توانایی آنها را می توانید در کلاسهای ژیمناستیک ریتیمک که در باشگاه اسپین برگزار می شود، بسنجید. انعطاف پذیری، تعادل و قدرت بدنی ژیمناستیک با حرکات موزون توجه کودکان را جلب می کند. کارشناسان این باشگاه معتقدند ژیمناستیک ریتمیک به دست آوردن توانایی‌های اولیه در شناخت ریتم و اجرای حرکات موزون مثل؛ انعطاف پذیری، حفظ تعادل، قدرت بدنی، چالاکی و هماهنگی بین حرکات دست و چشم کمک زیادی می کند و با آموختن مهارتهای اولیه ژیمناستیک ریتمیک، کودک به حس دقیق تری از تعادل، خودآگاهی و هماهنگی حرکات دست پیدا می کند.
ژیمناستیک برای کودکان، همین الان به فکر باشید
در باشگاه اسپین آموزش به صورت ترمی انجام می شود و پایان هر دوره به کودک شما گواهینامه پایان دوره اعطا می شود. در ژیمناستیک ریتیمک کودک شما به تدریج حرکات ساده را می آموزد و کم کم به مراحل بالاتر می رود. وقتی کودک از پس حرکات پیچیده و سخت بر می آید اعتماد به نفسش تقویت می شود. کودکان در کلاسهای شاد ژیمناستیک ریتمیک با قانون و نظم و ترتیب هم آشنا می شوند.
ژیمناستیک برای کودکان، همین الان به فکر باشید
کودکی در این رشته موفق می شود که بتواند تمام حرکات و فنها را با نظم خاص و روی اصول خودش انجام بدهد.گروه های سنی ۳تا ۴ سال ، ۵ تا ۶ سال ، ۷ تا ۱۰ سال و ۱۱ تا ۱۵ سال می توانند در رشته ورزشی ژیمناستیک ریتیمک شرکت کنند. به گفته کارشناسان باشگاه اسپین برگزاری این کلاسها با دو هدف انجام می شود. کودکان در ژیمناستیک ریتمیک حرکات زیادی انجام می دهند که این حرکات و فنهای تخصصی نقش مهمی در رشد قد هنر جویان ، ساخته شدن عضلات بدن ، قوی شدن استخوان ها و جلوگیری از پوکی استخوان در سنین بالا و تناسب اندام فوق العاده در سنین بعدی آنها دارد . نکته دیگر آموزش حرکات موزون و نمایشی اصولی و علمی است. این حرکات ترم بندی شده مطابق با آخرین متد های رویال آکادمی انگلستان که یکی از بزرگترین مراکز آموزشی این ورزش است تنظیم شده است. یکی از نکات مهم و قابل توجه این است که زبان انگلیسی کودکان در این کلاسها تقویت می شود. همه فنون و حرکات به زبان انگلیسی است.
ژیمناستیک برای کودکان، همین الان به فکر باشید
ژیمناستیک ریتمیک نمایشی ویژه بزرگسالان
باشگاه اسپین برای هر گروه سنی برنامه و نرمش های ویژه ای در نظر دارد . این سیستم نیز مثل شیوه آموزشی رده کودکان و نوجوانان دو هدف دارد . اول اینکه نرمش ها و حرکاتی که در این رشته ورزشی داده می شود کمک زیادی به نرم شدن بدن ، جلوگیری از پوکی استخوان ، فرم دهی و تناسب اندام می کند، و نکته دیگر اینکه انجام حرکات نمایشی و موزون باعث تقویت روحیه و شادی افراد می شود. گروه های سنی ۱۵ تا ۲۰ سال، ۲۰ تا ۳۰ سال و ۳۰ سال به بالا می توانند در این کلاسها ثبت نام کنند.
ژیمناستیک برای کودکان، همین الان به فکر باشید
بدنسازی اختصاصی
اگر دلتان می خواهد کودکتان علاوه بر شادی سلامت هم باشد پس باید از حالا به ورزش کردن او اهمیت بدهید. البته قدم اول را باید اصولی و علمی بردارید تا خدای ناکرده کودک شما از ورزش متنفر نشود. یکی از بهترین باشگاههایی که می تواند کودک شما را با ورزش رفیق کند باشگاه اسپین است. باشگاه اسپین کلاسهای بدنسازی اختصاصی را در بالاترین سطح استاندارد و با تمرینات خلاقانه برگزار می کند. مهم ترین مزیت بدنسازی کودکان پرورش توده‌ی عضلانی و ایجاد استقامت عضلانی که به تقویت استخوان‌ها و بهبود تراکم استخوان کمک می‌کند. این ورزش می‌تواند به تنظیم وزن بدن کودکان کمک کند و باعث افزایش سوخت و ساز بدن شود و به فشار خون نرمال و کلسترول کم، کمک می کند.
اسکیت نمایشی
یکی دیگر از رشته های ورزشی پرطرفدار در بین کودکان اسکیت و اسکیت نمایشی است. باشگاه اسپین در این رشته هم دوره های حرفه ای برگزار می کند. در اسکیت و اسکیت نمایشی هم هنرجویان به صورت ترمی آموزش می بینند و پایان هر دوره گواهینامه دریافت می کنند. هنر جویان حتی می توانند در مسابقات حرفه ای که توسط باشگاه و فدراسیون برگزار می شود شرکت کنند.
ژیمناستیک برای کودکان، همین الان به فکر باشید
پونی کلاب
بچه ها به اسب علاقه زیادی دارند دیگر چه برسد که این اسبها پونی باشند. اگر دوست دارید فرزندتان از کودکی آموزش سوارکاری آن هم به صورت حرفه ای و اصولی ببیند باشگاه اسپین بهترین انتخاب است. در این رشته بچه ها ضمن آموزش سوارکاری می توانند انجام حرکات ژیمناستیک و ریتمیک را هم روی اسب یاد بگیرند. باشگاه اسپین برای اولین بار در ایران کلاسهای سوارکاری با اسب پونی را برگزار می کند. این کلاسها برای کودکان دو تا دوازده سال برگزار می شود.
ژیمناستیک برای کودکان، همین الان به فکر باشید
تلفن اطلاعات: 09129171854
تلفن دفتر مرکزی: 02122350726
ژیمناستیک برای کودکان، همین الان به فکر باشیدآدرس: زعفرانیه، خیابان ولیعصر بعد از پل پارک وی روبروی پمپ بنزین، خیابان یکتا نبش خیابان فهمیده، باشگاه مدرن زعفرانیه
ژیمناستیک برای کودکان، همین الان به فکر باشید www.instagram.com/espinclub
ژیمناستیک برای کودکان، همین الان به فکر باشید t.me/Espinclubballet

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سلامت مادر و نوزاد

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


کاردستی چرخه آب کلاس اول