توتو ولف: اگر جای ویلیامز بودم، به جوانان فرصت می دادم


فرمول یک ایران – توتو ولف احساس می کند ویلیامز باید برای هم تیمی لنس استرول یکی از جوانان با استعداد را انتخاب کند، اما تنها نگرانی درباره حقایق مالی است. بازنشستگی فیلیپه مسا به این معنی است که صندلی ویلیامز تنها صندلی خالی برای سال 2018 است، و مسئولین ویلیامز گفته اند هم تیمی جدید استرول در اوایل سال 2018 معرفی خواهد شد. سرگی سیروتکین...

فرمول یک ایران – توتو ولف احساس می کند ویلیامز باید برای هم تیمی لنس استرول یکی از جوانان با استعداد را انتخاب کند، اما تنها نگرانی درباره حقایق مالی است. بازنشستگی فیلیپه مسا به این معنی است که صندلی ویلیامز تنها صندلی خالی برای سال 2018 است، و مسئولین ویلیامز گفته اند هم تیمی جدید استرول در اوایل سال 2018 معرفی خواهد شد.

سرگی سیروتکین روسی به کمک اسپانسر هایش محتمل ترین گزینه برای جانشینی مسا به شمار می رود، اما رابرت کوبیکا، دنیل کویات و پائول دی رستا از دیگر گزینه ها به شمار می روند. با این حال، ولف می گوید ویلیامز باید این گزینه ها را رها کند و به یکی از جوانان شانس بدهد:

اگر من امروز به جای ویلیامز بودم، جسارت به خرج می دادم و جرج راسل یا لاندو نوریس را داخل ماشین می گذاشتم یا (چارلز) لکلرک… یکی از این جوانان واقعاً با استعداد که قبلاً قهرمانی هایی کسب کرده اند، سوپراستار بعدی خواهند بود.

اما باید گفت اینجا حقایق مالی وجود دارد و آنها باید به توافق درستی برسند.

این نوشته را به اشتراک بگذارید:

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اتومبیل‌رانی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تست هوش تشخیص دو خواهر : کدام پسر 2 خواهر دارد؟