تصاویر دختر ژیمناستیک کار چطور منتشر شد؟ رد پای یک مسئول برکنار شده!


تصاویر دختر ژیمناستیک کار چطور منتشر شد؟ رد پای یک مسئول برکنار شده!

به گزارش پایگاه خبری ورزش بانوان به نقل از وانا نیوز ؛ انتشار تصاویر یک تصاویر دختر ژیمناستیک کار ایرانی در فضای رسانه ای خبر ساز شده است. تصاویر دختر ژیمناستیک کار در حالی حاشیه ایجاد کرده که نفر اول ژیمناستیک کشور انتشار این تصاویر را انتقام گیری از فدراسیون دانسته است. زهرا اینچه‌درگاهی درباره شرکت یک دختر ژیمناست ایرانی با پوشش...

به گزارش پایگاه خبری ورزش بانوان به نقل از وانا نیوز ؛ انتشار تصاویر یک تصاویر دختر ژیمناستیک کار ایرانی در فضای رسانه ای خبر ساز شده است. تصاویر دختر ژیمناستیک کار در حالی حاشیه ایجاد کرده که نفر اول ژیمناستیک کشور انتشار این تصاویر را انتقام گیری از فدراسیون دانسته است.

زهرا اینچه‌درگاهی درباره شرکت یک دختر ژیمناست ایرانی با پوشش نامناسب در مسابقات مالزی، اظهار داشت: برخی رفتارها در فضای مجازی و رسانه‌ها باعث تشدید این موضوع شد. ما در فدراسیون ژیمناستیک به هیچ وجه خبری از این اعزام نداشته‌ایم و معرفی هم انجام نداده‌ایم. ما حتی نمی‌دانیم این مسابقات در کدام کشور برگزار شده است.

وی ادامه داد: این ژیمناست در هر مسابقه‌ای شرکت کرده، با تصمیم خانواده او بوده است. اتفاقاً دوشنبه خانواده این ورزشکار در فدراسیون میهمان ما بودند. از قرار معلوم این عکس‌ها بدون اجازه پدر این ورزشکار از تلفن همراه او برداشته و پخش شده است.

رئیس فدراسیون ژیمناستیک گفت که یک شکایت‌نامه هم از سوی خانواده این ورزشکار تنظیم و قرار است امروز به دستگاه قضایی تحویل داده شود.

یکی از آن ۱۶ نفر

رئیس فدراسیون ژیمناستیک با اشاره به موضوع تصاویر دختر ژیمناستیک کار عنوان کرد: فردی که تصاویر این ژیمناست را پخش کرده، یکی از ۱۶ نفری است که در زمان شروع فعالیت من در فدراسیون، قراردادش به اتمام رسیده و دیگر با او تمدید قرارداد نشده است و به این صورت خواسته از فدراسیون انتقام بگیرد!

اینچه‌درگاهی که با رادیو تهران صحبت می‌کرد، در ادامه با بیان اینکه او هم در گذشته ورزشکار بوده است، گفت: من هم می‌دانم ورزشکاران دوست دارند در مسابقات بین المللی شرکت کنند و ما هم درحال اجرای طرحی هستیم که طبق آن تیم ملی دختران از سال ۹۷ شروع به کار خواهد کرد.

او ادامه داد: مسابقاتی را هم با پوشش کاملاً اسلامی برگزار خواهیم کرد. ضمن اینکه برای خانم‌ها در دو بخش هم اعزام برون مرزی خواهیم داشت، فقط توصیه می‌کنیم ورزشکاران کمی صبور باشند و کار خود را سخت نکنند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزش بانوان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تست هوش تشخیص دو خواهر : کدام پسر 2 خواهر دارد؟