افراسیابی میزبان هفته سوم لیگ برتر جودو/ ورود بانوان آزاد است


افراسیابی میزبان هفته سوم لیگ برتر جودو/ ورود بانوان آزاد است

بانک ورزش - هفته سوم دور برگشت لیگ برتر و دسته یک جودو باشگاههای کشور فردا در سالن شهید افراسیابی تهران برگزار می شود. به گزارش بانک ورزش و به نقل از سایت سازمان لیگ جودو کشور، هفته سوم از...

بانک ورزش - هفته سوم دور برگشت لیگ برتر و دسته یک جودو باشگاههای کشور فردا در سالن شهید افراسیابی تهران برگزار می شود.

به گزارش بانک ورزش و به نقل از سایت سازمان لیگ جودو کشور، هفته سوم از سیزدهمین دوره رقابتهای لیگ برتر و دسته یک جودو باشگاههای کشور از 9 صبح فردا(چهارشنبه) در سالن افراسیابی واقع در مجموعه ورزشی شیرودی برگزار می‌شود.

به نوعی این هفته را می توان مهم ترین هفته این رقابت ها برشمرد چرا که تا حدود زیادی تکلیف تیم های صعود کننده به مرحله نیمه نهایی این رقابت ها مشخص می شوند.


ضمنا سعید قمی ریاست محترم سازمان لیگ جودو کشور در نظر دارد در حاشیه برگزاری مسابقات لیگ جودو یک دوره مسابقات عکاسی نیز برگزار نماید و به بهترین عکسها از این رقابت‌ها جوایز نفیسی اهدا خواهد کرد.


همچنین در حاشیه برگزاری این رقابت ها از برخی از اساتید قهرمان پرور همچون امیررضا قمی، ابدی نقش، مهنان، کریمی زاده، رجبی، رحیمی، خورنگ و درویش پور تجلیل خواهد شد.


ضمنا ورود بانوان و خانواده ها به سالن افراسیابی جهت تماشای مسابقات همانند هفته های گذشته آزاد و ورود تماشاگران به سالن افراسیابی نیز رایگان است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


چهره واقعی اوس غلام ”نون خ” با استایلی شیک و امروزی رو دیده بودین ؟!