با فرمول ترکیب رنگ موی رز گلد آشنا شوید


رنگ موی رز گلد از انواع رنگ موهای برتر و معروف است و اگر شما تمایل دارید رنگ مویی زیبا و خاص داشته باشید بهتر است از این رنگ موی زیبا برای رنگ کردن موهای خود استفاده کنید.  رنگ موی طلایی، رنگ مو رز گلد و رنگ موی شرابی از انواع رنگ موهای زیبا و خاص هستند و شما می توانید با کمک این رنگ موها تغییرات مثبتی را...

اشتراک گذاری در Facebook اشتراک گذاری در Twitter اشتراک گذاری در Google+ اشتراک گذاری در Reddit اشتراک گذاری در Pinterest اشتراک گذاری در Linkedin

در این مطلب دو فرمول ترکیبی رنگ موی رز گلد به همراه مدل هایی از این رنگ موی زیبا و شیک را مشاهده کردید که امیدواریم این رنگ موی خاص مورد توجه تان قرار بگیرد.

رنگ موی رز گلد از انواع رنگ موهای برتر و معروف است و اگر شما تمایل دارید رنگ مویی زیبا و خاص داشته باشید بهتر است از این رنگ موی زیبا برای رنگ کردن موهای خود استفاده کنید.

رنگ موی طلایی، رنگ مو رز گلد و رنگ موی شرابی از انواع رنگ موهای زیبا و خاص هستند و شما می توانید با کمک این رنگ موها تغییرات مثبتی را در چهره خود ایجاد کنید.

با فرمول ترکیب رنگ موی رز گلد آشنا شوید

فرمول های ترکیبی رنگ موی رز گلد

رنگ موی رز گلد از انواع رنگ موهای ترکیبی است و برای زدن این رنگ مو روی موها باید پایه دکلره موهایتان ۸ و یا بالاتر باشد همچنین می توانید برای قرمزی بیشتر موها رنگ موی آلبالویی را اضافه کنید و برای افزایش تناژ بنفش روی موها می توانید واریاسیون بنفش را به ترکیب رنگ مو بیفزایید.



با فرمول ترکیب رنگ موی رز گلد آشنا شوید

با فرمول ترکیب رنگ موی رز گلد آشنا شوید


با فرمول ترکیب رنگ موی رز گلد آشنا شوید

فرمول ترکیبی رنگ مو رز گلد شماره ۱

۲/۳ تیوپ از رنگ موی سری طبیعی ۸ پرستیژ ۱/۴ تیوپ از رنگ موی قرمز ۶.۴۶ پرستیژ ۲ بند انگشت از واریاسیون ۰۰۵ پرستیژ ۱ بند انگشت از واریاسیون ۰۰۳ پرستیژ ۳ نخود از واریاسیون ۰۰۱ پرستیژ پایه دکلره ۸ و یا بیشتر

روش استفاده از رنگ مو رز گلد

ابتدا رنگ مو و واریاسیون ها را با یکدیگر به خوبی ترکیب کنید سپس ۱.۵ برابر حجم رنگ مو اکسیدان شماره ۶ به آن اضافه کنید و رنگ مو را به خوبی با اکسیدان ترکیب کنید سپس موهایتان را رنگ بزنید و بعد از گذشت ۱۰ دقیقه موهایتان را با کمک نرم کننده بشویید. اگر تمایل دارید تناژ قرمز روی موهایتان بیشتر باشد از رنگ موی آلبالویی استفاده کنید.

با فرمول ترکیب رنگ موی رز گلد آشنا شوید

رنگ موی ترکیبی رز گلد شماره ۲

رنگ موی طبیعی شماره ۸ مدیا : نصف بیشتر از یک تیوپ رنگ موی آلبالویی شماره ۷.۵۵ مدیا : ۱/۳ تیوپ رنگ موی طلایی شماره ۱۰.۵ مدیا : ۱ بند انگشت واریاسیون ۰۰۵ مدیا : مقداری بیشتر از ۲ بند انگشت

روش استفاده از رنگ مو رز گلد

ابتدا رنگ مو و واریاسیون را با یکدیگر ترکیب کنید سپس به اندازه ۱.۵ برابر از رنگ مو اکسیدان شماره ۶ اضافه کنید و رنگ مو را روی موهای خود بزنید و بعد از ۱۰ دقیقه رنگ مو را با کمک نرم کننده از روی موهای خود بشویید. می توانید برای افزایش تناژ قرمز از رنگ آلبالویی استفاده کنید.

با فرمول ترکیب رنگ موی رز گلد آشنا شوید

مدل های رنگ مو رز گلد زیبا و شیک

رنگ موی رز گلد ترکیبی از رنگ موهای طلایی و صورتی است و این رنگ مو درخششی زیبا روی موهای شما ایجاد می کند. رنگ مو رز گلد برای خانم ها با رنگ پوست های مختلف مناسب است. توجه داشته باشید که اگر تن پوست شما سرد است باید سایه های صورتی این رنگ مو را انتخاب کنید و اگر تن پوست شما گرم است می توانید سایه هایی به رنگ هلویی را انتخاب کنید. رنگ مو رز گلد را می توانید به صورت هایلایت و بالیاژ و یا به صورت رنگ موی آمبره و … روی موهای خود بزنید.

با فرمول ترکیب رنگ موی رز گلد آشنا شویدبا فرمول ترکیب رنگ موی رز گلد آشنا شویدبا فرمول ترکیب رنگ موی رز گلد آشنا شویدبا فرمول ترکیب رنگ موی رز گلد آشنا شویدبا فرمول ترکیب رنگ موی رز گلد آشنا شویدبا فرمول ترکیب رنگ موی رز گلد آشنا شویدبا فرمول ترکیب رنگ موی رز گلد آشنا شویدبا فرمول ترکیب رنگ موی رز گلد آشنا شویدبا فرمول ترکیب رنگ موی رز گلد آشنا شویدبا فرمول ترکیب رنگ موی رز گلد آشنا شویدبا فرمول ترکیب رنگ موی رز گلد آشنا شویدبا فرمول ترکیب رنگ موی رز گلد آشنا شویدبا فرمول ترکیب رنگ موی رز گلد آشنا شویدبا فرمول ترکیب رنگ موی رز گلد آشنا شویدبا فرمول ترکیب رنگ موی رز گلد آشنا شویدبا فرمول ترکیب رنگ موی رز گلد آشنا شویدبا فرمول ترکیب رنگ موی رز گلد آشنا شویدبا فرمول ترکیب رنگ موی رز گلد آشنا شوید

در این مطلب با دو فرمول ترکیبی رنگ موی رز گلد و مدل های متنوع از این رنگ مو آشنا شدید که امیدواریم با کمک این فرمول های رنگ مو بتوانید موهایتان را به زیبایی رنگ بزنید و چهره ای جذاب و متفاوت تر پیدا کنید.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه آرایش و سلامت مو

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


کاردستی چرخه آب کلاس اول