رویارویی سرنا ویلیامز و یلنا اوستاپنکو در مسابقات نمایشی تنیس موبادالا


رویارویی سرنا ویلیامز و یلنا اوستاپنکو در مسابقات نمایشی تنیس موبادالا

به گزارش پایگاه خبری ورزش بانوان و به نقل از bbc؛ سرنا ویلیامز ( Serena Williams ) پرافتخارترین تنیسور زن جهان، یکم سپتامبر سال جاری صاحب یک فرزند دختر شد. ویلیامز پس از برنده شدن بیست و سومین عنوان گرند اسلم در بخش انفرادی زنان در گرند اسلم استرالیا، در حالی که تقریبا هشت هفته باردار بود، تا به حال در مسابقات تنیس بازی نکرده است. تقریبا 4 ماه...

به گزارش پایگاه خبری ورزش بانوان و به نقل از bbc؛ سرنا ویلیامز ( Serena Williams ) پرافتخارترین تنیسور زن جهان، یکم سپتامبر سال جاری صاحب یک فرزند دختر شد. ویلیامز پس از برنده شدن بیست و سومین عنوان گرند اسلم در بخش انفرادی زنان در گرند اسلم استرالیا، در حالی که تقریبا هشت هفته باردار بود، تا به حال در مسابقات تنیس بازی نکرده است. تقریبا ۴ ماه از زایمان تنیسور ۳۶ ساله آمریکایی گذشته، او قصد دارد تا در مسابقات تنیس قهرمانی جهان موبادالا ۲۰۱۷ ( Mubadala World Tennis Championship ) شرکت کند؛ رقابت‌های ۲۵۰ هزار دلاری موبادالا که هر ساله در سه روز پایانی سال در ابوظبی برگزار می‌شود. ویلیامز در این رقابت‌ها با یلنا اوستاپنکو ( Jelena Ostapenko ) لتونیایی، قهرمان گرند اسلم فرانسه و شماره ۷ زنان جهان روبرو خواهد شد.

ابوظبی از سال ۲۰۰۹ میزبان مسابقات موبادالا در همین تاریخ و تنها در بخش مردان بوده اما امسال با بازنگری صورت گرفته قرار است زنان نیز سهمی از این رقابت‌های تنیس نمایشی ابوظبی امارات داشته باشند.

انتظار می‌رود مسابقات تنیس موبادالا بخشی از آمادگی سرنا برای دفاع از عنوان قهرمانی خود در گرند اسلم استرالیا ۲۰۱۸ را ایجاد کند.

مسابقات تنیس اوپن استرالیا هرساله در ماه ژانویه برگزار می‌شود و شماره ۲۲ رده بندی تنیس زنان جهان نیازی به دریافت وایلد کارت برای حضور در این رقابت‌ها ندارد.

با این حال پارتیک مراد اوغلو مربی فرانسوی ویلیامز، در مصاحبه‌ای در ماه نوامبر اعلام کرده بود که ویلیامز هنوز تصمیمی برای حضور در اولین گرند اسلم سال ۲۰۱۸ ندارد.

صحبت‌های ویلیامز در خصوص حضور در مسابقات جهانی موبادالا

“خوشحال هستم که برای اولین بار از زمان تولد دخترم در ماه سپتامبر در ابوظبی به زمین تنیس بازمی‌گردم. مسابقات قهرمانی جهان موبادالا تا به حال به شروع فصل رقابت‌های تنیس مردان اختصاص داشته اما من هیجان زده هستم و افتخار می‌کنم که در اولین سال حضور زنان در این رقابت‌ها من نیز سهمی از مشارکت در این رویداد جهانی دارم.”

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزش بانوان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


نقاشی سیزده بدر | 70 نقاشی کودکانه و رنگ آمیزی درباره سیزده به در