تراکتورسازی تبریز- استقلال خوزستان/ چند روز بعد از واقعه


تراکتورسازی تبریز- استقلال خوزستان/ چند روز بعد از واقعه

هفته شانزدهم لیگ هفدهم، یک‌شنبه 3 دی 96، ساعت 14:30، ورزشگاه یادگار امام تبریز داور: رضا کرمانشاهی، کمک‌ها: سعید قاسمی و محمد عطایییکشنبه 3 دی 1396 - 09:33

به گزارش خبرورزشی،از اهواز تا تبریز‌؛ چند روز بعد از واقعه تلخی که منجر به وداع تراکتورسازان با تمام ستاره‌های سرباز خود از تنها جام در دسترس شد، دوباره این تیم باید مقابل قاتل خوزستانی صف‌آرایی کند بلکه برای تسکین دردهای طرفدارانش امروز با بردی شیرین نیم‌فصل دوم را استارت بزند تا روزهای تلخ گذشته را از اذهان پاک کند. یحیی گل‌محمدی که در همان روزهای آغازین نقل و انتقالات نیم‌فصل با جذب شش بازیکن جدید و سرباز به ترمیم تراکتورسازی پرداخت، حالا چاره‌ای جز نتیجه گرفتن با این تیم ندارد از همین‌رو مصاف امروز با استقلال خوزستان از آن چیزی که تصور می‌شد برای او و شاگردانش حساس‌تر شده است. تبریزی‌ها که بعید است دیگر شانسی برای قهرمانی در لیگ برتر به عنوان تنها جام باقی‌مانده داشته باشند و حالا فقط به کسب سهمیه و رسیدن به فرم مطلوب برای چالش آسیایی می‌اندیشند، در این راه نیاز دارند بازی‌های نیم‌فصل دوم را با قدرت آغاز کنند و قدر تک‌تک امتیازات خانگی و خارج از خانه را بدانند به همین خاطر امروز طرفداران در انتظار دیدن تراکتوری بی‌رحم هستند تا هم انتقام واقعه تلخ چند روز پیش را بگیرد، هم برای تمام مدعیان کسب سهمیه خط و نشان بکشد. در آن سوی میدان اما عبدا... ویسی سرخوش از نتیجه رقم خورده در مصاف هفته قبل، این بار شاگردانش را با اهدافی متفاوت نسبت به رقابت‌های حذفی به تبریز برده تا در سرمای شدید هوا، گرمابخش لیگ باشند. آبی‌های خوزستانی با کوهی از مشکلات مالی و در حالی که کمبودهای زیادی در پست‌های مختلف دارند، امروز تنها برای ثبت نتیجه‌ای آبرومندانه چشم به متوقف کردن تراکتورسازی دارند و بدشان نمی‌آید همان بلایی که چند روز پیش سر تبریزی‌ها آوردند را این بار در خانه این تیم تکرار کنند، کاری بس دشوار که رقم خوردن آن می‌تواند بمب روحیه در این تیم باشد.

چهره‌ها

محمد ایرانپوریان بعد از خراب کردن ضربه پنالتی سرنوشت‌ساز برابر استقلال خوزستان در آخرین دقایق وقت‌های اضافه زمینه وداع این تیم از رقابت‌های حذفی را فراهم کرد از همین‌رو این بازیکن را می‌توان چهره اصلی تبریزی‌ها در بازی انتقامی امروز نامید، بازیکنی که تبحر خاصی نیز در گلزنی دارد.

وحید شیخ‌ویسی بدون شک یکی از بهترین چهره‌های استقلال در این فصل و همین‌طور رویارویی چند روز گذشته دو تیم در جام ‌حذفی لقب گرفت تا امروز هم همه نگاه‌ها به عملکرد او در دروازه خوزستانی‌ها دوخته شود. مسلماً اگر شیخ‌ویسی همان سطح آمادگی و انگیزه را داشته باشد، گل زدن به او خیلی سخت خواهد بود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا