نور ناشی از پرتاب راکت فالکون 9 مردم آمریکا را به وحشت انداخت+ویدیو


نور ناشی از پرتاب راکت فالکون 9 مردم آمریکا را به وحشت انداخت+ویدیو

پرتاب موشک فالکون 9 از جنوب کالیفرنیا، سبب پدید آمدن نوری بسیار عجیب در آسمان شد، به طوری که برخی از دیدن آن وحشت‌زده شدند. پرتاب راکت فالکون 9 اسپیس ایکس در شب جمعه بیست و دوم دسامبر (اول دی ماه) انجام شد. اسپیس ایکس در شب جمعه اول دی ماه، راکت دارای قابلیت بازگشت... نوشته نور ناشی از پرتاب راکت فالکون 9 مردم آمریکا را به وحشت...

پرتاب موشک فالکون 9 از جنوب کالیفرنیا، سبب پدید آمدن نوری بسیار عجیب در آسمان شد، به طوری که برخی از دیدن آن وحشت‌زده شدند. پرتاب راکت فالکون 9 اسپیس ایکس در شب جمعه بیست و دوم دسامبر (اول دی ماه) انجام شد.

اسپیس ایکس در شب جمعه اول دی ماه، راکت دارای قابلیت بازگشت به زمین خود را برای انجام ماموریت به فضا پرتاب کرد. این ارسال باعث به وجود آمدن صحنه‌ای خیره‌کننده در آسمان شد؛ مردم به آسمان زل زده و درباره علت به وجود آمدن این صحنه با یکدیگر صحبت می‌کردند. طبق روال همیشه، یکی از نخستین فرضیه‌ها ارتباط داشتن این نور خیره‌کننده به سفینه‌های مربوط به موجودات فضایی بود.

برخی دیگر آن را یک دنباله‌دار خطاب کردند. تعدادی از مردم با ضبط ویدیو از این صحنه، از آن به عنوان لحظه‌ای ترسناک یاد کرده و ویدیو را در حساب‌های خود در شبکه‌های اجتماعی قرار دادند. اما در نهایت مشخص شد تمامی فرضیه‌ها باطل بوده و این صحنه به خاطر پرتاب راکت فالکون 9 پدیدار شده است.

اداره آتش نشانی ریورساید بعد از دریافت تماس‌های مکرر از مردم پیرامون آتش گرفتن چیزی در آسمان، چندین ماشین آتش‌نشانی به محل‌های گزارش شده ارسال کرد. بیشتر تماس‌ها از ریورساید در 90 کیلومتری شرق لس‌آنجلس گرفته می‌شد.

نور ناشی از پرتاب راکت فالکون 9 مردم آمریکا را به وحشت انداخت+ویدیو

پرتاب راکت فالکون 9 این مرتبه از پایگاه نیروی هوایی وندنبرگ انجام شد و طی آن، 10 ماهواره بر روی مدار زمین قرار گرفت. این ماهواره‌های ارتباطی برای شرکت مخابراتی Iridium به دست اسپیس ایکس بر روی مدار قرار گرفتند. اسپیس ایکس چند ماه پیش نیز ماموریت مشابهی را برای همین شرکت انجام داده بود.

همچنین بخوانید:

فرود فالکون 9 ؛ این ویدیو شیرین‌ترین لحظه زندگی ایلان ماسک است!

ایلان ماسک به عنوان موسس و مدیر عامل شرکت‌های اسپیس ایکس و تسلا، روز جمعه با قرار دادن تصویری از راکت فالکون هوی در حساب خود در توییتر، ادعای پیشینش را مرتبه‌ای دیگر مطرح کرد. او تصمیم دارد خودروی تسلا رودستر به عنوان پرشتاب‌ترین خودروی دنیا را در سال 2018 به وسیله این راکت به فضا ارسال کند. در ادامه می‌توانید ویدیوهای مربوط به پرتاب راکت فالکون 9 به فضا در روز جمعه گذشته را مشاهده کنید. حتی اکنون که به علت این حادثه واقف هستیم، تماشای آن بسیار عجیب به نظر رسیده و ترسی درون ما به وجود می‌آورد.

ویدیوهای پرتاب راکت فالکون 9

دانلود ویدیو
دانلود ویدیو
دانلود ویدیو
دانلود ویدیو
دانلود ویدیو

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


آخرین فرصت استفاده از یارانه جدید و مرحله دوم فجرانه کالابرگ در فروردین 1403