آموزش بافت هدبند زنانه با دو روش متفاوت و کاربردی


برای بافت هدبند از روش های مختلفی استفاده می شود و شما می توانید با کمک این بافت های متنوع هدبندهای دخترانه و زنانه متنوعی را برای خود ببافید. بافت هدبند زنانه به راحتی امکان پذیر است و اگر شما در زمینه بافت لباس های بافتنی مهارت دارید می توانید به راحتی از پس بافت هدبند برآیید.  هدبند و دستکش و شال گردن از...

اشتراک گذاری در Facebook اشتراک گذاری در Twitter اشتراک گذاری در Google+ اشتراک گذاری در Reddit اشتراک گذاری در Pinterest اشتراک گذاری در Linkedin

در این مطلب با آموزش بافت هدبند زنانه شیک و جدید مخصوص فصل زمستان با دو روش مختلف آشنا خواهید شد که امیدواریم از بافت این مدل هدبندها نهایت لذت را ببرید.

برای بافت هدبند از روش های مختلفی استفاده می شود و شما می توانید با کمک این بافت های متنوع هدبندهای دخترانه و زنانه متنوعی را برای خود ببافید. بافت هدبند زنانه به راحتی امکان پذیر است و اگر شما در زمینه بافت لباس های بافتنی مهارت دارید می توانید به راحتی از پس بافت هدبند برآیید.

هدبند و دستکش و شال گردن از انواع لباس های زمستانی هستند که در روزهای سرد سال مورد استفاده قرار می گیرند. در مطالب قبلی با آموزش بافت شال گردن و آموزش بافت دستکش آشنا شدید در این مطلب قصد داریم تا شما را با آموزش بافت هدبند آشنا سازیم.

 آموزش بافت هدبند زنانه با دو روش متفاوت و کاربردی

آموزش بافت هدبند زنانه با ۲ روش مختلف

هدبندهای زنانه را می توانید به روش های مختلفی ببافید که هر کدام از این روش ها زیبایی و جذابیت خاص خودشان را دارند. در ادامه آموزش بافت هدبند زنانه را به صورت مرحله به مرحله در اختیار شما همراهان عزیز و گرامی قرار می دهیم.



 آموزش بافت هدبند زنانه با دو روش متفاوت و کاربردی

 آموزش بافت هدبند زنانه با دو روش متفاوت و کاربردی


 آموزش بافت هدبند زنانه با دو روش متفاوت و کاربردی

نحوه بافت هدبند برای خانم ها

روش اول

برای بافت این مدل هدبند به میل شماره ۵ و نخ کاموا ضخیم نیاز دارید.

 آموزش بافت هدبند زنانه با دو روش متفاوت و کاربردی

روش بافت بدین صورت است که ابتدا باید ۱۶ تا ۱۸ دانه را سر بیندازید و به صورت کشباف ببافید ( به صورتی یکی زیر و یکی رو و یا دو تا زیر و دو تا رو و …. )‌ به اندازه ۱۸ سانتی متر ببافید. در مرحله بعدی بافت هدبند دانه های بافته شده را به ۲ قسمت مساوی تقسیم کنید و هر دسته را جداگانه به اندازه ۱۶ سانتی متر ببافید توجه داشته باشید که هر دو دسته باید اندازه یکدیگر باشند. در این مرحله از بافت هدبند دسته ها را باید به صورت ضربدر از روی یکدیگر رد کنید و دانه ها را دوباره به یک میل بگیرید و هر دو دسته را مثل قبل با یکدیگر ببافید و ۱۸ سانتی متر دوباره به صورت کشباف ببافید و دانه ها را کور کنید و دو سر هدبند را به یکدیگر بدوزید.

 آموزش بافت هدبند زنانه با دو روش متفاوت و کاربردی

روش دوم

برای بافت این مدل هدبند به یک کلاف ۱۰۰ گرمی و میل شماره ۵.۴ و ۸۹ دانه مروارید برای هر گل نیازمند هستید.
برای بافت هدبند به این روش ابتدا باید ۲۰ دانه سر بیندازید سپس ۲ خط رکن ببافید و مطابق با نقشه بافتن مرواریدها را شروع کنید و بافتن هدبند را با تکرار بافت ها ادامه دهید تا بافت شما به ۵۰ سانت برسد سپس دانه ها را کور کنید و درز هدبند را هم بدوزید.

 آموزش بافت هدبند زنانه با دو روش متفاوت و کاربردی آموزش بافت هدبند زنانه با دو روش متفاوت و کاربردی

در این مطلب با آموزش بافت هدبند زنانه آشنا شدید که امیدواریم از بافت این دو مدل هدبند نهایت لذت را ببرید. در صورت تمایل می توانید برای مشاهده بافت لباس های بافتنی مختلف به بخش آموزش بافتنی مجله آرگا مراجعه کنید.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سبک زندگی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


اولین واکنش منوچهر هادی به ویدئوی جنجالی یکتا ناصر