طرز تهیه کتلت لاهیجان با طعم فوق العاده عالی


کتلت ها از غذاهایی هستند که معمولا  درتهیه ساندویچ به کار می روند و با خوراکی هایی مثل کاهو، گوجه و… سرو می شوند. کتلت گوشت، کتلت عدس، کتلت سیب زمینی و… از جمله کتلت های خوشمزه هستند. در این مطلب  طرز تهیه کتلت لاهیجان از غذاهای بومی شهر لاهیجان را به شما پیشنهاد می کنیم. مواد لازم گوشت چرخ...

اشتراک گذاری در Facebook اشتراک گذاری در Twitter اشتراک گذاری در Google+ اشتراک گذاری در Reddit اشتراک گذاری در Pinterest اشتراک گذاری در Linkedin

کتلت ها از غذاهای خوش طعم ایرانی هستند که به روشی آسان و سریع تهیه می شوند. این نوع غذا با مواد مختلفی تهیه می شود. به همین خاطر طیف وسیعی از طعم های متفاوت را دارا می باشد. انتخاب طعم مورد نظر بستگی به ذائقه شما دارد. در این مطلب ما طرز تهیه کتلت لاهیجان را به شما عزیزان آموزش می دهیم.

کتلت ها از غذاهایی هستند که معمولا درتهیه ساندویچ به کار می روند و با خوراکی هایی مثل کاهو، گوجه و… سرو می شوند. کتلت گوشت، کتلت عدس، کتلت سیب زمینی و… از جمله کتلت های خوشمزه هستند. در این مطلب طرز تهیه کتلت لاهیجان از غذاهای بومی شهر لاهیجان را به شما پیشنهاد می کنیم.

مواد لازم

گوشت چرخ شده: نیم کیلو سیب زمینی متوسط: سه عدد روغن: حدود یک فنجان نمک، فلفل و زرچوبه: به میزان لازم تخم مرغ: ۲ عدد پنیر پیتزا: ۲۵۰ گرم پیاز رنده شده: به مقدار کمی

طرز تهیه کتلت لاهیجان

سیب زمینی را درون ظرفی ریخته و بگذارید تا آب پز شود. بعد از اینکه سیب زمینی پخته شد، آن را رنده کنید. حالا این سیب زمینی رنده شده را به گوشت اضافه کنید تا مخلوط شوند.

طرز تهیه کتلت لاهیجان با طعم فوق العاده عالی



طرز تهیه کتلت لاهیجان با طعم فوق العاده عالی

طرز تهیه کتلت لاهیجان با طعم فوق العاده عالی


توجه داشته باشید که اگر از گوشت یخ زده برای این کار استفاده می کنید، باید صبر کنید تا یخ گوشت آب شود. سیب زمینی را در حالتی که گرم است به گوشت اضافه کنید. در مرحله بعدی طرز تهیه کتلت لاهیجان, به ترتیب پیاز رنده شده را به گوشت و سیب زمینی اضافه می کنید. تخم مرغ ها، نمک، فلفل و زرچوبه را اضافه می کنید.

طرز تهیه کتلت لاهیجان با طعم فوق العاده عالی

بعد از اضافه کردن هر کدام مایه کتلت را به هم بزنید. این ورز دادن و مخلوط کردن تا زمان یک دست شدن مایه کتلت باید ادامه داشته باشد. آن گاه روغن را در ماهیتابه ریخته و اجازه دهید تا داغ شود. پنیر پیتزا را رنده کنید و به مایه کتلت اضافه کنید. کتلت را به شکل گرد در آورید و در درون روغن قرار دهید. به همین ترتیب تا انتها ادامه دهید. برای سوخاری کردن کتلت نیز می توانید کتلت را فبل از انداختن در روغن به آرد سوخاری آغشته کنید و سرخ کنید.

طرز تهیه کتلت لاهیجان با طعم فوق العاده عالی

کتلت ها آماده شدند. کتلت ها را داخل نان باگت قرار دهید و با مخلفات ساندویچ میل کنید.

طرز تهیه کتلت لاهیجان با طعم فوق العاده عالی

از اینکه در ارائه دستور تهیه کتلت بادمجان همراه ما بودید، متشکریم و امیدواریم مطالب ما در این زمینه مورد توجه شما قرار گرفته باشد. در صورت تمایل برای دیدن انواع کتلت کلیک نمایید.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه انواع کوکو و کتلت

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


نیت کنید و فال حافظ 9 فروردین را بخوانید + فیلم