مدل رنگ موی سال 2018 زنانه و دخترانه شیک و متفاوت


مدل رنگ موی سال 2018 زنانه و دخترانه شیک و متفاوت

مدل رنگ موی سال 2018 در این مطلب از سایت شیک پارس برای شما نمونه هایی از مدل رنگ موی سال 2018  رنگ موی جدید تیره,مدل رنگ موی جدید 97,مدل رنگ مو بالیاژ,انواع مدل رنگ مو بالیاژ,مدل رنگ مو روشن بدون دکلره,مدل رنگ مو روشن 2018,مدل رنگ مو روشن بلوند  فراهم آورده ایم. در ادامه  مدل رنگ مو روشن 2018,مدل رنگ مو روشن...

مدل رنگ موی سال 2018 زنانه و دخترانه شیک و متفاوتمدل رنگ موی سال 2018 زنانه و دخترانه شیک و متفاوت

مدل رنگ موی سال 2018

در این مطلب از سایت شیک پارس برای شما نمونه هایی از مدل رنگ موی سال 2018 رنگ موی جدید تیره,مدل رنگ موی جدید 97,مدل رنگ مو بالیاژ,انواع مدل رنگ مو بالیاژ,مدل رنگ مو روشن بدون دکلره,مدل رنگ مو روشن 2018,مدل رنگ مو روشن بلوند فراهم آورده ایم.

در ادامه مدل رنگ مو روشن 2018,مدل رنگ مو روشن هایلایت,مدل رنگ مو روشن عروس,مدل رنگ مو روشن شیک,مدل رنگ مو روشن وتیره,مدل رنگ مو جدید 2018,مدل رنگ مو جدی ملاحظه میفرمایید.

مدل رنگ موی سال 2018 زنانه و دخترانه شیک و متفاوت

مدل رنگ موی سال 2018 زنانه و دخترانه شیک و متفاوت مدل رنگ موی سال 2018 زنانه و دخترانه شیک و متفاوتمدل رنگ موی سال 2018 زنانه و دخترانه شیک و متفاوت مدل رنگ موی سال 2018 زنانه و دخترانه شیک و متفاوتمدل رنگ موی سال 2018 زنانه و دخترانه شیک و متفاوت مدل رنگ موی سال 2018 زنانه و دخترانه شیک و متفاوتمدل رنگ موی سال 2018 زنانه و دخترانه شیک و متفاوت مدل رنگ موی سال 2018 زنانه و دخترانه شیک و متفاوتمدل رنگ موی سال 2018 زنانه و دخترانه شیک و متفاوت مدل رنگ موی سال 2018 زنانه و دخترانه شیک و متفاوتمدل رنگ موی سال 2018 زنانه و دخترانه شیک و متفاوت مدل رنگ موی سال 2018 زنانه و دخترانه شیک و متفاوتمدل رنگ موی سال 2018 زنانه و دخترانه شیک و متفاوت مدل رنگ موی سال 2018 زنانه و دخترانه شیک و متفاوتمدل رنگ موی سال 2018 زنانه و دخترانه شیک و متفاوت

داوودی با بیان این‌که قبل از استفاده از کرم‌های موبر باید به دستور مصرف آن توجه کرد، افزود: به جز چرب کردن پوست بعد از استفاده از موبرها، می‌توان از مرطوب کننده هم استفاده کرد، اما در بعضی مواقع تنها خشکی پوست، عارضه استفاده از این نوع کرم‌ها نیست و ممکن است پوست با التهاب و بثورات جلدی همراه باشد.به گفته این متخصص پوست و مو، در صورتی که بعد از استفاده از کرم‌موبر، پوست فرد دچار التهاب یا قرمزی شده باشد و یا دانه‌های قرمز رنگی در پوست مشاهده شود، باید با تجویز پزشک از کرم‌های درمانی به منظور رفع حساسیت به وجود آمده استفاده کرد.

مزیت استفاده از موبرهایی که به شکل کرم هستند، در این است که شانس فرو رفتن موهای تازه در آمده در پوست بسیار کمتر از زمانی است که فرد از تیغ یا ژیلت و دستگاه‌های موکن یا «اپی‌لیدی» استفاده می‌کند.

همچنین گاهی بعد از این‌که از موکن‌ها استفاده می‌شود، جوش‌های ریزی در برخی نقاط مشاهده می‌شود که ناشی از برگشتن مو به داخل پوست است، اما بعد از استفاده از کرم موبر این جوش‌ها به وجود نمی‌آیند. بنابراین استفاده از کرم های موبر به نسبت استفاده از تیغ و ژیلت، عوارض کمتری دارد.عضو هیات علمی دانشگاه علوم پزشکی بقیه الله عنوان کرد: اما با استفاده از دستگاه‌های موکن، به دلیل جدا شدن موهای زائد از ریشه، رویش مجدد موها با تاخیر بیشتری در مقایسه با زمانی که از ژیلت و یا کرم موبر استفاده می‌شود، همراه خواهد بود.

مدل رنگ موی سال 2018 زنانه و دخترانه شیک و متفاوت

مدل رنگ موی سال 2018 زنانه و دخترانه شیک و متفاوت

همچنین دیدن فرمایید

.yuzo_related_post img .yuzo_related_post .relatedthumb .yuzo_related_post .relatedthumb:hover .yuzo_related_post .relatedthumb a .yuzo_related_post .relatedthumb a:hover!important;} .yuzo_related_post .relatedthumb:hover a .yuzo_related_post .relatedthumb:hover .yuzo__text--title .yuzo_related_post .yuzo_text, .yuzo_related_post .yuzo_views_post .yuzo_related_post .relatedthumb:hover .yuzo_text, .yuzo_related_post:hover .yuzo_views_post .yuzo_related_post .relatedthumb
رنگ مو مدل رنگ مو مدل رنگ مو 2018
مدل رنگ موی سال 2018 زنانه و دخترانه شیک و متفاوت
مدل رنگ موی سال 2018 زنانه و دخترانه شیک و متفاوت
مدل رنگ موی سال 2018 زنانه و دخترانه شیک و متفاوت

-------------------------------------

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه آرایش

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عجیب ترین لباس الناز شاکردوست در اکران جدیدترین فیلم ! / این استایل بعید بود !