یادواره دانشجوی شهید دانشگاه آزاد اسلامی واحد جیرفت برگزار شد


یادواره دانشجوی شهید دانشگاه آزاد اسلامی واحد جیرفت برگزار شد

یادواره دانشجوی شهید حمید بهروزه به همت دانشگاه آزاد اسلامی واحد جیرفت و ستاد فرماندهی منطقه انتظامی سیرجان در محل روستای هیشین منزل پدر شهید برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، دکتر اسماعیل اسلامی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد جیرفت در این مراسم هدف از برپایی این یادواره را ارج نهادن به مقام شامخ شهدا و ترویج فرهنگ شهادت طلبی در جامعه فرهیخته دانشگاهی عنوان و اظهار کرد: وظیفه هر یک از ما مسئولان در زمینه برگزاری یادواره های شهدای گرانقدر خطیر و مهم است بنابراین برای انجام فعالیت های فرهنگی و ماندگار باید تلاش مضاعف شود.

یادواره دانشجوی شهید دانشگاه آزاد اسلامی واحد جیرفت برگزار شدیادواره دانشجوی شهید دانشگاه آزاد اسلامی واحد جیرفت برگزار شد

اسلامی افزود: آموزش توام با فرهنگ، نمایی بسیار زیبا در دل جامعه ایجاد می کند که همه تلاش ما برای ارتقاء فرهنگی مذهبی متمرکز در امر بزرگ شهادت و بیان زندگی آنها در بین جوانان است.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد جیرفت بیان کرد: باید بدانیم که امنیت امروز ایران اسلامی مدیون شهداست و هرکاری که ما انجام دهیم هیچگاه جبران ایثار شهدا و ایثارگران و خانواده آنان را نخواهد کرد.

وی ادامه داد: امروز هم جوانان ما باید با الگو پذیری از حماسه جنگ تحمیلی از آرمان های شهدا و امام شهدا و مقام معظم رهبری دفاع کنند و روحیه ولایتمداری و ایثار و شهادت را همیشه در زندگی خود تقویت کنند.

سخنران این مراسم سرهنگ ماشاءالله ملایی فرماندهی ستاد نیروی انتظامی شهرستان جیرفت بود.

در پایان نیز از خانواده معظّم شهید حمید بهروزه تجلیل و لوح یادبودی به رسم ادای احترام به مقام والای آن شهید راه حق اهدا شد. این مراسم معنوی با اهدای گل و فاتحه به مزار شهدای منطقه هیشین به پایان رسید.

یادواره دانشجوی شهید دانشگاه آزاد اسلامی واحد جیرفت برگزار شد

یادواره دانشجوی شهید دانشگاه آزاد اسلامی واحد جیرفت برگزار شد

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه آموزش عالی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


16 شعر در مورد معلم کلاس اول؛ اشعاری زیبا و خواندنی