استقبال از پیشنهادات و ایده های نو برای اجرای جشنواره ها


استقبال از پیشنهادات و ایده های نو برای اجرای جشنواره ها

قزوین- سرپرست سازمان فرهنگی،اجتماعی و ورزشی شهرداری قزوین گفت: از پیشنهادات و ایده های نو برای اجرای جشنواره ها استقبال می کنیم.

به گزارش خبرگزاری مهر، به نقل از روابط عمومی سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری قزوین، محمد درافشانی در مراسم تجلیل از برگزیدگان دومین جشنواره کیک و شیرینی های سنتی قزوین که در این سازمان برگزار شد از بانوان برگزیده دومین جشنواره کیک و شیرینی های سنتی خواست تا ایده ها و پیشنهادات خود را برای اجرای هر چه بهتر و با کیفیت تر چنین جشنواره هایی به سازمان ارائه دهند.

وی افزود: برگزاری جشنواره هایی نظیر شیرینی های سنتی منجر به انتقال تجربیات نسل گذشته به نسل جوان در حوزه شیرینی های سنتی و بومی شهر قزوین و همچنین زنده نگه‌داشتن سنت‌ها می شود.

آریان، معاون فرهنگی هنری سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری قزوین نیز در این مراسم گفت:بخش جشنواره ها با رویکرد برند سازی شیرینی ها و غذاهای سنتی قزوین در برنامه های سال ۹۷ این سازمان پررنگ تر دیده شده است.

صادق آریان از راه اندازی کارگروه غذاها و شیرینی های سنتی قزوین با حضور افراد صاحب سبک و مجرب در این سازمان خبر داد و افزود: یکی از خروجی های این کارگروه چاپ مجله دوزبانه انگلیسی و فارسی همراه با لوح فشرده خواهد بود.

وی اظهار کرد:۳۵۰ نفر از بانوان قزوینی در دومین جشنواره کیک و شیرینی های سنتی قزوین شرکت کرده بود که پس از داوری ۱۰ نفر برگزیده شدند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه قزوین

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود کتاب کار دیکته شب اول ابتدایی - کتاب گاج