افشاگری‌های جدید عابر بانک پرسپولیس/ مشاجره لفظی طاهری و علی دایی روی آنتن زنده!


افشاگری‌های جدید عابر بانک پرسپولیس/ مشاجره لفظی طاهری و علی دایی روی آنتن زنده!

برنامه 27 آذر نود از ساعت 22:43 دوشنبه شب روی آنتن شبکه سه رفت.

به گزارش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان برنامه 27 آذر نود با محوریت بررسی جام حذفی باشگاه های کشور و پرونده مدیریت باشگاه پرسپولیس از ساعت 22:43 دوشنبه روی آنتن شبکه سه رفت.

در ابتدای برنامه سوال مسابقه نظرسنجی درباره انتخاب بهترین لژیونر سال گذشته فوتبال کشور پخش شد.

افشاگری‌های جدید عابر بانک پرسپولیس/ مشاجره لفظی طاهری و علی دایی روی آنتن زنده!

گزارش مسابقه خیرخواهانه تیم فوتبال منتخب 98 با پیشکسوتان کرمانشاه در سرپل‌ذهاب برای بزرگداشت زلزله زدگان غرب کشور پخش شد.

به مناسبت شب یلدا و طولانی ترین شب سال طولانی ترین اتفاقات فوتبالی مرور شد.

ویدیوی مصاحبه با هدایتی مالک استیل آذین درباره ابهامات دوران مدیریتی طاهری در پرسپولیس پخش شد و هدایتی در این مصاحبه گفت: بیش از 100 میلیارد تومان درآمد پرسپولیس در یک و نیم سال گذشته بود و این حق ماست که بدانیم این پول کجا خرج شده است.

800 میلیون تومان برای جذب کاوه رضایی از من گرفتند اما فردایش دیدم رضایی به استقلال رفت و پول من را هم پس ندادند! شب قبل از دربی 4-2 به بچه ها گفتم اگر شش تای ۵۲ را تکرار کنید به هر کدام یک ماشین BMW می دهم و اگر با نتیجه دیگری برنده شوید به هر کدام 10 سکه می دهم.

در نهایت بازی را بردیم و 400 سکه به مدیریت دادم که یک سال و نیم بعد متوجه شدم 3 سکه به هر بازیکن داده اند و بقیه سکه ها را به حساب باشگاه زده اند!

سروش رفیعی میهمان ویژه این هفته به برنامه آمد و ماجرای جالبی درباره باطل شدن کارت معافیتش گفت: من 10 سال در تیم فجرسپاسی بودم و بعد از این که کارت معافیتم را به خاطر از کارافتادگی پدرم گرفتم باز هم یک سال و نیم دیگر در فجرسپاسی ماندم و می توانستم با بازی در تیم شهر خودم کارت پایان خدمت بگیرم اما زمانی که جو جامعه ضد فوتبالیست ها شد و کارت های معافیت بازیکنان باطل شد کارت من که بدون هیچ مشکلی گرفته بودم هم باطل کردند!

افشاگری‌های جدید عابر بانک پرسپولیس/ مشاجره لفظی طاهری و علی دایی روی آنتن زنده!

آیتمی از حاشیه های لیگ دسته اول(جام آزادگان) روی آنتن رفت.

بخش بعدی برنامه به گفتگو با میلاد میداوودی بازیکن تیم دسته اولی نفت مسجد سلیمان اختصاص داشت.

میداوودی ابراز امیدواری کرد تیم نفت مسجد سلیمان بتواند در پایان فصل جاری رقابت های لیگ دسته اول به لیگ برتر صعود کند.

سپس تصاویری تکان دهنده از سعید پاژخ بازیکن سابق تیم ماشین سازی تبریز که به بیماری پوستی مبتلا شده بود پخش شد. او پس از ابتلا به این بیماری، به اجبار فوتبال را کنار گذاشت و مورد بی مهری اهالی فوتبال قرار گرفت.

افشاگری‌های جدید عابر بانک پرسپولیس/ مشاجره لفظی طاهری و علی دایی روی آنتن زنده!

خلاصه ای از دیدار تیم های پرسپولیس و بادران تهران به همراه حواشی آن روی آنتن رفت.

در ادامه علی اکبر طاهری مدیرعامل سابق باشگاه پرسپولیس روی خط برنامه آمد.

گزیده اظهارات طاهری به شرح زیر است: برخی شائبه هایی را مطرح می کنند و سپس می گویند طاهری آدم خوبی است!

من در خیابان با کسی قرار نگذاشته بودم و این ها همه تهمت است.

به زودی یک نشست خبری با حضور اصحاب رسانه برگزار می کنم و به سوالات خبرنگاران پاسخ خواهم داد.

18 سال برنامه 90 روی آنتن رفته است و بسیاری از اهالی فوتبال به جان یکدیگر افتاده اند. تا کی می خواهید عوامل فوتبال را به جان هم بیاندازید؟ چرا همه منتظرند در برنامه 90 یک درگیری رخ دهد؟ آیا داوری فوتبال ما پس از برنامه شما پیشرفت کرد؟ اینکه یک نفر بیاید روی آنتن و هر چه دلش می خواهد بگوید صحیح است؟ همکاران شما به من گفتند به برنامه 90 بیا وگرنه ضرر می کنی.
شما باید امانتدار باشید، اسم شما عادل است، باید ذاتتان نیز عادل باشد.

من دنبال شهرت نیستم و ادعایی نیز ندارم. شما فقط به دنبال جذب مخاطب هستید.

شما سال 94 به کنایه گفتید که پرسپولیس با اقتدار شانزدهم است.

عادل فردوسی پور نیز در پاسخ به طاهری گفت: عملکرد برنامه90در طول این سالها مشخص است و مردم باید درباره آن قضاوت کنند.دارایی سازمان صدا و سیما و برنامه ما، مردم هستند. شعار برنامه ما شفاف سازی بوده است. مگر من سوپرمن هستم که بخواهم مشکلات فوتبال ایران را حل کنم؟ ما در این برنامه به اندازه کافی از عملکرد شما تعریف و تمجید کرده ایم و در مواقع لزوم نیز به انتقاد پرداخته ایم.
چند هفته متوالی از شما دعوت کردیم به برنامه بیایید اما هر بار به بهانه ای نپذیرفتید و دعوت ما را رد کردید. تاکتیک شما این است که با حمله کردن به طرف مقابل از پاسخگویی طفره بروید. افتخار برنامه ما این است که همواره شفاف سازی کرده و بله قربان گوی هیچ یک از مدیران نبوده است.

در ادامه علی دایی سرمربی سابق تیم پرسپولیس روی خط آمد و در مورد پرونده خود توضیحاتی را ارائه کرد.

خلاصه صحبت های دایی به شرح زیر است:

طاهری در مورد پرونده من دروغ می گوید، من حاضرم اسنادی را که دارم منتشر کنم تا دروغ او مشخص شود. اینکه طاهری در مورد پرونده بقیه راست می گوید یا دروغ را نمی دانم اما در مورد من 100 درصد دروغ می گوید.متاسفانه فوتبال ما به روزی افتاده که طاهری که اصلا سابقه حضور در فوتبال را نداشته است می آید و مدیریت باشگاه پرسپولیس را بر عهده می گیرد. کسی که باعث شد من از حق و حقوق خودم نگذرم همین آقا و دار و دسته اش بود زیرا این افراد با آبرو و حیثیت من بازی کردند. از سازمان بازرسی درخواست می کنم به این پرونده رسیدگی کند.

من در تیرماه سال 95 نیز به کمیته انضباطی نامه نوشته بودم و تکرار می کنم که طاهری درباره پرونده من راست نمی گوید.

طاهری نیز در پاسخ به دایی گفت: در زمان مدیریت من هیچ نامه ای از سوی دایی به باشگاه پرسپولیس نرسیده بود و من هیچ گونه مشکلی با او ندارم.

محمد حسن نژاد نماینده مجلس شورای اسلامی روی خط برنامه آمد و در مورد حسابرسی به پرونده های مالی 2 باشگاه استقلال و پرسپولیس گفت: مجلس اختیار دارد تا پرونده های مالی سرخابی ها را بررسی کند. چرا باید باشگاه های ایرانی در مجامع بین المللی محکوم شوند؟ این مسائل برای کشور هزینه دارد. متاسفانه اسپانسرها در مسائل داخلی باشگاه ها دخالت می کنند و این بسیار به ضرر باشگاه ها است.
اینکه علی دایی و طاهری یکدیگر را به دروغ گویی متهم می کنند اصلا زیبنده شان و جایگاه این 2 نفر نیست. مطمئن باشید سازمان بازرسی کل کشور و همه نهادهای نظارتی به این مسئله ورود می کنند و تکلیف این پرونده ها مشخص می شود.

در ادامه آیتمی در مورد زنده یاد محمد صالحی پیشکسوت داوری فوتبال پخش شد.

سپس خلاصه دیدار گسترش فولاد تریز و خونه به خونه بابل روی آنتن رفت.

کارشناسی داوری دیدار پرسپولیس و بادران تهران پخش شد.

در پایان علیرضا جهانبخش به عنوان بهترین لژیونر سال 2017 انتخاب شد.

انتهای پیام/

در برنامه نود این هفته چه گذشت؟

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خاص و بی نظیر اجتماعی سارینا از شاهین نجفی