مارادونا: دیگر مواد مصرف نمی‌کنم


مارادونا: دیگر مواد مصرف نمی‌کنم

دیگو مارادونا در پیامی اعلام کرد مصرف مواد را کنار گذاشته است.یکشنبه 26 آذر 1396 - 21:08

به گزارش خبرورزشی، دیگو آرماندو مارادونا سرمربی باشگاه الفجیره امارات بعد از برد اخیر تیمش مطلبی بلندبالا را در شبکه‌های اجتماعی منتشر کرده است و طی آن هوادارانش را در جریان اتفاقات روزمره زندگی‌‌اش قرار داده. اسطوره فوتبال آرژانتین این پیغام بلندبالا را در شبکه‌های اجتماعی بعد از آن منتشر کرد که تیمش به بردی ارزشمند دست یافت و با این برد آنها برای صعود به دسته بالاتر رقابت‌ها امیدوار ماندند. مارادونا در مورد کارش و مواد مخدر نکاتی را یادآور شد و تأکید کرد که در تیمش یک ماسچرانو دارد. متن پیغام او بدین ترتیب است:

با غرور و افتخار می‌گویم که تیم ما، الفجیره، در جدول لیگ صدرنشین است. این هفته شخصاً با شیخ باشگاه بر سر میز مذاکره خواهم نشست تا تکلیف پاداش‌های این فصل بازیکنان را روشن کنم. ما امروز یک بر صفر تیم مصافی را بردیم. خیلی خوب بازی کردیم. تیم حریف را می‌شناختیم چون آنها در جام ریاست جمهوری ما را برده بودند ولی این بار تاریخ به نحو دیگری رقم خورد.

در آخرین جلسه تمرینی‌مان قبل از بازی، بازیکنانم دریافتند که تیم‌های حریف با ما وارد جنگ می‌شوند‌ چون شکست دادن تیم ما کار خیلی سختی است. واقعیت این است که امروز شاگردانم بازی فوق‌‌العاده‌ای را انجام دادند و عالی کار کردند. الحتیفی، ماسچرانوی تیم ما در خط میانی خیلی خوب کار کرد و منصوری و براوو هم سمت راست عالی بودند. کسوکو که به نظر من باید در فوتبال فرانسه بازی می‌کرد هم همینطور. در خط حمله هم خلفان در هر لحظه خطرساز است.

تیم ما هر بار بهتر می‌شود و این نتیجه صحبت‌هایی است که من و اعضای کادرفنی در رختکن با بازیکنان انجام می‌دهیم. ما، مارادونا، انریکه و ایسلاس، هسته مربیان تیم را تشکیل می‌دهیم که می‌خواهیم اوضاع را به پیش ببریم و تمام جان و توان‌مان را در این مسیر به کار می‌گیریم. من شخصاً هر روز باید 300 کیلومتر از دبی تا فجیره را طی کنم تا بر سر تمرینات تیم حاضر شوم.

همه این‌ها را گفتم تا این را برای شما تعریف کنم. برای اینکه دیگر کسی نگوید که من کار نمی‌کنم و یا هنوز مواد مخدر مصرف می‌کنم. من به لطف خدا 14 سال است که مواد مخدر مصرف نکرده‌ام ولی همیشه می‌گویم که مردم هرچه می‌خواهند بگویند.

همه شما را در آغوش می‌گیرم.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه حاشیه های ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا