مردانی که برده های جنسی زنان میشوند (+تصاویر)


نوشته مردانی که برده های جنسی زنان میشوند (+تصاویر) اولین بار در تالاب پدیدار شد. مردانی که برده های جنسی زنان میشوند !   بتازگی در ایران زنان شهوت ران و شیطان صفتی هستند که به شکل عجیبی مردان را برده های جنسی خود میکنند در ادامه می توانید با مردانی که بردهای جنسی در برابر زنان دیکتاتور میشوند تالاب را دنبال نمایید .   برده جنسی زنان ,...

مردانی که برده های جنسی زنان میشوند (+تصاویر)

مردانی که برده های جنسی زنان میشوند !

بتازگی در ایران زنان شهوت ران و شیطان صفتی هستند که به شکل عجیبی مردان را برده های جنسی خود میکنند در ادامه می توانید با مردانی که بردهای جنسی در برابر زنان دیکتاتور میشوند تالاب را دنبال نمایید .

برده جنسی زنان , کلیپ های تصویری از فیلمهای ارباب و برده های جنسی مدتی است در شبکه های اجتماعی منتشر میشوند. بعضی از انها فیلمهای ارباب و برده های ایرانی و بعضی خارجی هستند.

یک بانو بعنوان مثال بعنوان ارباب و یک آقا بعنوان برده انتخاب می‌شود. به اصطلاح ارباب، با برده بعنوان یک حیوان «سگ» رفتار میکند.

به گزارش تالاب برای نخستین بار این فیلمهای ارباب و برده خارجی توسط شرکت های وابسته به اسرائیل، امریکا و غرب ساخته شد و باعث تعجب همه ی ی کسانی شد که این رفتارهای زشت و ناپسند را مشاهده می‌کنند.

مردانی که برده های جنسی زنان میشوند (+تصاویر)

برده جنسی زنان

دوران کمی سپری شد تا در شبکه های اجتماعی هم چون اینستاگرام، تلگرام، یوتیوب و … عکسهای و فیلم هایی از ارباب و برده های ایرانیان منتشر شد. که به همان شکل یک بانو بعنوان ارباب و یک آقا بعنوان برده بودند. متاسفانه عکسهایی که تیم تحریریه پرشین یو برای پژوهش در مورد این مطلب مشاهده کرد به اندازه ای بد و زننده بود که امکان انتشار انها وجود ندارد.

مردانی که برده های جنسی زنان میشوند (+تصاویر)

بعضی کارهایی که دراین فیلم ها مشاهده میشود را به‌ صورت کوتاه شرح می‌دهیم:

دور گردن مرد که برده نامگذازی می‌شود یک قلاده سگ بسته شده است، و زنجیر دست زن است و با الفاظ بد با او صحبت کرده و از مرد کارهای نامتعارف طلب می‌کند. مثلاً مرد باید مانند سگ کف پا و انگشتان ارباب «بانو» را لیس بزند.

یا با استفاده از ابزارهای مختلف، مرد بعنوان مفعول و زن بعنوان فاعل ایفای نقش می‌کنند. ارباب پای خود راکه روی سر و صورت برده می‌گذارد.

در کشور های خارجی نیز مشاهده شده است که مثلاً ارباب به گردن برده قلاده بسته و بعنوان سگ «به‌ صورت چهار دست و پا» در خیابان در حال قدم زدن هستند.

البته ارباب و برده از هردو جنس میتواند باشد، هردو مرد باشند، یک زن و یک مرد، هردو زن.

مردانی که برده های جنسی زنان میشوند (+تصاویر)

فیلم هایی از ارباب

به گزارش تالاب یاد جمله ای افتادم که بزرگ ترین برتری انسان از حیوانات و دیگر جانداران، داشتن عقل و شعور است. وقتی عقل و شعور را انسانی نداشته باشد، از حیوان هم پست تر خواهد شد. حتی حیوانات هم اینکار ها را نمی‌کنند.

از خداوند برای کسانی که میل به اینکار زشت دارند، آرزو میکنیم انها رابه راه راست هدایت فرمایند تا انسان بمانند و از حیوان پست تر نشوند.

منبع : persianu.ir

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سلامت جنسی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تغییر ناگهانی چهره و اندام همایسریال پایتخت بعد 10 سال ! / هم لاغر هم خیلی پیر ! + عکس