فصل ششم سریال Prison Break احتمالا در دست ساخت است


فصل ششم سریال Prison Break احتمالا در دست ساخت است

پخش فصل پنجم سریال Prison Break که مدت‌ها همه منتظر آن بودند، در تابستان به پایان رسید اما گویا هنوز داستان این سریال جذاب تلوزیونی به اتمام نرسیده است. «دامینیک پرسل» (Dominic Purcell) اعلام کرده که فصل ششم سریال Prison Break در حال ساخت است. این سریال پر مخاطب در سال 2005 شروع به پخش کرد و تا پنج...

پخش فصل پنجم سریال Prison Break که مدت‌ها همه منتظر آن بودند، در تابستان به پایان رسید اما گویا هنوز داستان این سریال جذاب تلوزیونی به اتمام نرسیده است.

«دامینیک پرسل» (Dominic Purcell) اعلام کرده که فصل ششم سریال Prison Break در حال ساخت است. این سریال پر مخاطب در سال 2005 شروع به پخش کرد و تا پنج فصل پیش رفت. فصل پنجم با وجود حضور شخصیت‌های اصلی سریال یعنی «لینکلن باروز» (Lincoln Burrows) با بازی دامینیک پرسل و «مایکل اسکافیلد» (Michael Scofeild) با بازی «ونتورس میلر» (Wentworth Miller) برای اقدام به فراری دیگر، نتوانست آن طور که باید و شاید نظر مخاطبان را جلب کند.

علی رغم ناموفق بودن فصل پنجم سریال Prison Break، شایعات خبر از تولید فصل ششم این سریال می‌دهند. این خبر از پست اخیر پرسل در اینستاگرامش آغاز شد که تصویری از نام سریال Prison Break گذاشته و نوشته که «Prison Break 6 در دست ساخت» (در زیر می‌توانید این پست را ببینید). با این که او هیچ اطلاعات دیگری درباره قسمت‌های در حال ساخت نداده، این پست می‌تواند خبر رسمی تولید فصل ششم سریال Prison Break باشد.

@prisonbreak #prisonbreak 6. In the works.

A post shared by Dominicpurcell (@dominicpurcell) on Dec 12, 2017 at 7:15pm PST

در اواخر قسمت آخر فصل پنجم سریال Prison Break می‌بینیم که تمام جرایم مایکل بخشیده می‌شوند و قهرمان‌مان آزاد می‌شود تا بعد از سال‌ها به زندگی‌ای که نیمه تمام مانده بود برگردد و در کنار «سارا وین کالیز» (Sara Wayne Callies) و پسرش و همچنین با حضور لینکلن به زندگی خود ادامه دهد. از آن‌ جایی که مایکل دلیل دیگری برای آزاد کردن شخص دیگری از زندان ندارد، سخت است که بخواهیم پیش‌بینی کنیم در فصل بعد چه اتفاقی خواهد افتاد.

البته میلر قبلا درباره داستان فصل ششم چیز‌هایی گفته بود که کاملا نامعقول به نظر می‌رسیدند. در انتها هیچ ایده دقیقی از داستان فصل ششم سریال Prison Break در دست نیست. حتی اطمینانی از رسمی بودن ساخت فصل ششم نیست. اما اگر بخواهند مثل تاریخ پخش فصل پنجم، این فصل را نیز در اپریل سال 2018 پخش کنند، بهتر است هرچه سریع‌تر دست به کار شوند.

' ); w.anetworkParams[ ad.id ] = ad; d.write( '
فصل ششم سریال Prison Break احتمالا در دست ساخت است

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه بازی دیجیتال

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


اولین واکنش منوچهر هادی به ویدئوی جنجالی یکتا ناصر