ایمن سازى ساختمان ها و احداث آشپزخانه مرکزى در علوم پزشکى تهران کلید خورد


ایمن سازى ساختمان ها و احداث آشپزخانه مرکزى در علوم پزشکى تهران کلید خورد

معاون دانشجویى دانشگاه علوم پزشکى تهران از آغاز ایمن سازى ساختمان‌ها و رایزنى برای تامین بودجه خوابگاه‌های متاهلی خبر داد.

ایمن سازى ساختمان ها و احداث آشپزخانه مرکزى در علوم پزشکى تهران کلید خورد

فرزین حلب چى معاون دانشجویى دانشگاه علوم پزشکى تهران در گفت‌وگو خبرنگار حوزه بهداشت و درمان گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران جوان؛ با اشاره به ارتقای خدمات دانشجویى در دانشگاه علوم پزشکى تهران گفت: دانشجویان علوم پزشکى تهران بر اساس گزارش هاى سازمان سنجش کشور برترین دانشجویان در حوزه علوم تجربى هستند.

وی ادامه داد: ما سعى مى کنیم تا فعالیت دانشجویان در زمینه هاى دانشجویى را در حوزه هایى به غیر از آموزش و پژوهش را ارج گذارى کنیم.

حلب چى با بیان اینکه دانشجویان دانشگاه علوم پزشکى تهران به عنوان نخبگان کشور باید در جامعه تاثیرگذار باشند و به همین دلیل بتوانند فعالیت‌هاى خوبى در زمینه فرهنگى و اجتماعى داشته باشند و به همین دلیل ما هر سال در برنامه هایی چون جشنواره ابن سینا از دانشجویان برتر در حوزه های مختلف تقدیر می کنیم.

ایمن سازى ساختمان ها و خوابگاه هاى دانشجویى قدیمی ترین دانشگاه علوم پزشکی

وى ادامه داد: ایجاد شرایط مناسب براى تحصیل این دانشجویان کار مهم و در عین حال سختى است زیرا دانشگاه علوم پزشکى تهران قدمت بسیار بالایى دارد و اکثر خوابگاه ها قدیمى هستند به همین دلیل در تلاشیم تا با بازسازى فضاى فیزیکى ، خدمات دانشجویى را ارتقا دهیم.

حلب چى در ادامه از احداث آشپزخانه مرکزى و ایمن سازى خوابگاه هاى دانشجویى خبر داد و افزود: احداث آشپزخانه مرکزى علوم پزشکى تهران در کوى دانشگاه آغاز شده است همچنین در تلاشیم تا با ایمن سازى ساختمان ها و خوابگاه خدمات بهترى به دانشجویان بدهیم.

کمبود خوابگاه هاى متاهلى در علوم پزشکى تهران

معاون دانشجویى دانشگاه علوم پزشکى تهران با اشاره به وضعیت خوابگاه‌ها عنوان کرد: ما اکنون در علوم پزشکى تهران از نظر خوابگاه‌هاى مجردى مشکلى نداریم و فقط باید کیفیت خدمات را ارتقا بخشیم.

حلب چى یادآور شد: تنها در تامین خوابگاه متاهلین مشکل داریم که در تلاش هستیم تا با رایزنى و تامین اعتبار، خوابگاه هاى متاهلین را توسعه و گسترش دهیم.

انتهای پیام/

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سلامت

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


در مسکو عدم واکنش سران شورای اروپا به حمله تروریستی در کروکوس را شرم آور خواندند