فرار خرس قطبی ماده و توله‌هایش از خرس نر گرسنه | فیلم


خرس قطبی فقط در قطب شمال زندگی می کند و بیشتر عمرش را روی یخهای شناور می گذراند. این حیوان بزرگترین جانور گوشتخوار خشکی و بزرگترین عضو خانواده خرسهاست و با سرمای اقیانوس منجمد شمالی به خوبی سازگار شده است. این حیوان بین 4 تا 8 سالگی بالغ و آماده تولید مثل می شود و هر بار یک تا سه توله به دنیا می آورد و 25 تا 30 سال عمر می کند. غذای خرس...

ویدئوهایی که دیگران تماشا کرده اند

فرار خرس قطبی ماده و توله‌هایش از خرس نر گرسنه | فیلم

خیز سرعتی چیتا برای شکار آنتلوپ | فیلم...

فرار خرس قطبی ماده و توله‌هایش از خرس نر گرسنه | فیلم

ترس شیرها از کرگدن ماده عصبانی و عقب نشینی آن...

فرار خرس قطبی ماده و توله‌هایش از خرس نر گرسنه | فیلم

مادی‌تائو؛ ماده شیر وحشی که تنها زندگی می‌کند...

خرس قطبی فقط در قطب شمال زندگی می کند و بیشتر عمرش را روی یخهای شناور می گذراند. این حیوان بزرگترین جانور گوشتخوار خشکی و بزرگترین عضو خانواده خرسهاست و با سرمای اقیانوس منجمد شمالی به خوبی سازگار شده است. این حیوان بین ۴ تا ۸ سالگی بالغ و آماده تولید مثل می شود و هر بار یک تا سه توله به دنیا می آورد و ۲۵ تا ۳۰ سال عمر می کند.

غذای خرس را بیشتر ، خوکهای دریایی تشکیل می دهند. اما گاهی پستانداران دیگر، تخم پرندگان، لاشه های افتاده بر ساحل و سبزیها را نیز میخورد. بویایی خرس قطبی بسیار قوی است به طوری که می تواند بوی لاشه نهنگ یا خوک مرده را از ۳۰ کیلومتری احساس کند.

رنگ خرس قطبی ، سفید شیری است و بینی و دهان و چشمانش سیاه هستند. در یک روز آفتابی با یک دوربین معمولی از فاصله ۱۰ کیلومتری می توان بینی او را دید و اگر او را در جایی غیر از قطب نگهداری کنند، رنگ موهایش کم کم خاکستری می شود.

منبع: آسمونی

(۱۱)

دسته بندی : حیوانات
برچسب ها : حیوانات وحشی, خرس قطبی, فیلم حیات وحش, فیلم حیوانات

11
بازدیدها
0

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه حیوانات

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ دوباره نخوابیدم افکار پریشون ریمیکس اینستا