تیم‌ برانکو چند برابر استقلال صدرنشین بوده است؟


تیم‌ برانکو چند برابر استقلال صدرنشین بوده است؟

برد مقابل صنعت نفت آبادان، صدرنشینی پرسپولیس تا هفته هفدهم لیگ برتر را قطعی کرد و سرخپوشان در دوران برانکو، بیشتر از دو برابر هر تیم دیگری صدرنشین لیگ بوده‌اند.

به گزارش مشرق، سه امتیاز بازی با صنعت نفت، ارزش ویژه‌ای برای پرسپولیس داشت. آن‌ها فاصله با تیم دوم جدول را به ۷ امتیاز رساندند، صدرنشینی‌شان تا هفته هفدهم را قطعی کردند و در جدول هفتگی لیگ هم صدرنشین هفته‌های نهم تا دوازدهم شدند که بخاطر یک بازی کمتر، در رده دوم قرار داشتند.

حالا تعداد هفته‌های صدرنشینی پرسپولیس با برانکو، به ۳۹ هفته رسیده است. آن‌ها لیگ پانزدهم دو هفته، لیگ شانزدهم ۲۵ هفته و این فصل، ۱۰ هفته صدرنشین بوده‌اند که با توجه به فاصله ۷ امتیازی با پارس، به طور قطع به ۱۲ هفته خواهد رسید. از هفته بیست و ششم لیگ چهاردهم که برانکو برای اولین بارروی نیمکت پرسپولیس نشست، هیچ تیمی نتوانسته حتی نصف این عدد صدرنشینی در لیگ برتر را تجربه کند.

استقلال نزدیک‌ترین رقیب پرسپولیس، ۱۸ هفته در لیگ پانزدهم صدرنشین بود. استقلال خوزستان هم ۷ هفته در همان فصل صدرنشین شد و به قهرمانی هم رسید. فصل پیش هم آن ‌ها یک هفته صدرنشین بودند. تراکتورسازی، ۴ هفته در لیگ چهاردهم و ۳ هفته در فصل گذشته در صدر جدول قرار داشت. تعداد صدرنشینی‌های استقلال کمتر از نصف پرسپولیس و تراکتورسازی، کمتر از یک چهارم تیم برانکوست.

پرسپولیس برانکو، صدرنشین بخش زیادی از ۸۲ هفته حضور او در لیگ برتر بوده و با شرایط فعلی، به نظر می‌رسد در هفته‌های آینده هم آمار آن‌ها نسبت به رقبا بالا برود. شاید هفته ‌های آخر و پایان لیگ هفدهم، برانکو را به پنجاهمین صدرنشینی با پرسپولیس برساند.

تیم‌های صدرنشین لیگ در دوران برانکو ایوانکوویچ

پرسپولیس ۳۹ هفته

استقلال ۱۸ هفته

استقلال خوزستان ۸ هفته

تراکتورسازی ۷ هفته

پارس جنوبی جم ۵ هفته

سپاهان ۴ هفته

سیاه جامگان ۱ هفته

منبع: وب سایت برنامه نود

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فیلم وقاحت تمام بهاره رهنما / شوهرندارم این آقا دوست پسرم است!