آمار دروازه‌بان مدنظر تراکتورسازی؛ حتی بدتر از گروسیان


آلمیدای 24 ساله فقط سابقه بازی در یک تیم را دارد. او با واسکودوگاما در سری آ و ب بازی کرده است


آمار دروازه‌بان مدنظر تراکتورسازی؛ حتی بدتر از گروسیان

وبسایت رسمی برنامه نود - با گزینه‌هایی که تراکتورسازی برای جانشینی گروسیان دارد آیا معضل شماره یک این تیم در نیم‌فصل دوم حل خواهد شد؟

به گزارش وب‌سایت نود، تراکتورسازی که این روزها در فصل نقل و انتقالات حسابی سروصدا به پا کرده است همچنان راه حلی برای بزرگترین نقطه ضعفش ندارد. یحیی گل‌محمدی بزرگترین ضربه را در نیم‌فصل اول از دروازه‌بان تیمش خورد و اگر اشتباهات فاحش این دروازه‌بان نبود تراکتورسازی می‌توانست با تیم جوانش نتایج بهتری هم بگیرد.

برای جانشینی گروسیان بعد از این که گزینه‌های داخلی به نتیجه نرسید نوبت به دروازه‌بان‌های خارجی رسید و شنیده می‌‌شود که یوردی آلمیدای برزیلی گزینه نهایی تراکتورسازان است. دروازه‌بانی که مطرح‌شدن حضورش در تراکتورسازی کمی عجیب است. او کارنامه‌ چندان خوبی نداشته و گل‌های خورده‌اش نشان می‌دهد که فاصله چندانی با گروسیان ندارد.

آلمیدای 24 ساله با واسکودوگاما در سری آ و ب بازی کرده و البته فصل گذشته را به جز حدود نیم ساعت روی نیمکت این تیم نشسته است. او دو سال قبل برای واسکودوگاما یازده بازی کرد و 19 گل دریافت خورد و فقط یک کلین‌شیت داشت. یعنی میانگین هر بازی 1.72 گل خورده. این در حالی است که میانگین گل خورده گروسیان در هر بازی 1.2 گل بوده است. آلمیدا در سری ب که کیفیت بسیار پایین‌تری دارد آمار بهتری کسب کرد اما در آن رقابت‌ها هم دروازه‌بان مطمئنی نشان نداد.

او در این رقابت‌ها در 15 بازی، 13 گل خورد یعنی میانگین تقریبا 0.9 گل در هر بازی و البته از آنجایی که در این بازی‌ها 7 کلین‌شیت داشته، یعنی در هر 8 بازی، 13 گل دریافت کرده است. آمار نشان می‌دهد که او گزینه کاملا مطمئنی برای قرار گرفتن درون دروازه تراکتورسازان نیست و اگر مسئولان تیم با او به توافق برسند، دست به ریسک بزرگی زده‌اند. ریسکی که معلوم نیست نتیجه آن، حتما مثبت باشد.

30388

داخلی اختصاصی تراکتورسازی لیگ برتر ایران نقل و انتقالات ویژه یحیی گل محمدی فرزین گروسیان
اختصاصی

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


ابهامات بزرگ در مسیر واگذاری سرخابی‌ها/ آغاز دوران جدید در استقلال و پرسپولیس