بررسی یک ادعا؛ ابراهیمی بدترین بازیکن تراکتور است؟


گل‌محمدی اعلام کرده بود ابراهیمی بدترین بازیکن تراکتور بود. با بررسی این ادعا مشخص شده که یحیی خیلی هم بیراه نگفته است.


بررسی یک ادعا؛ ابراهیمی بدترین بازیکن تراکتور است؟

وبسایت رسمی برنامه نود - گل‌محمدی اعلام کرده بود ابراهیمی بدترین بازیکن تراکتور بود. با بررسی این ادعا مشخص شده که یحیی خیلی هم بیراه نگفته است.

به گزارش وبسایت نود، منتشر کردن ماجرای معاوضه ابراهیمی با شیمبا برای یحیی گل‌محمدی به قدری سنگین بود که مصاحبه تندی علیه بازیکن‌اش انجام دهد. یحیی بعد از این اتفاق، انتقاد تندی نسبت به محمد ابراهیمی داشت: «وقتى مى‌بینم که بازیکنى در طول یک نیم‌فصل با وجود قرارداد آنچنانى هیچ کمکى به تیم نکرده طبیعى است که او را کنار بگذارم. بازیکنى که نیمى از نیم فصل اول را بازى نکرده و در ٨ بازى فقط یک پاس گل داده یا بازیکنى که طبق آمار ضعیف ترین بازیکن تیم با کمترین میزان دوندگى لقب گرفته چرا نباید حذف شود؟».

میزان دوندگی بازیکنان که در اختیار رسانه‌ها قرار نمی‌گیرد و احتمالا گل‌محمدی بر اساس آمار GPS این ادعا را مطرح کرده است. ولی از طریق نمرات سایت نود می‌شود ادعای گل‌محمدی را بررسی کرد. یحیی مدعی شده که ابراهیمی ضعیف‌ترین بازیکن تراکتورسازی است. بر اساس نمرات سایت نود، ابراهیمی از بین 183 بازیکنی که تا پایان نیم‌فصل در لیست قرار گرفتند، بازیکن 134 است. آماری ناامیدکننده از بازیکن محبوب تراکتوری‌ها که نشان از افت این بازیکن می‌دهد. ابراهیمی در بین هم‌تیمی‌هایش هم شرایط خوبی ندارد. ابراهیمی در این فصل به طور میانگین نمره بد 3.33 را کسب کرده که فقط سه‌دهم از فرزین گروسیان به عنوان بدترین بازیکن تیم نمره بهتری گرفته است. البته آخرین بازی تراکتور در نیم‌فصل کمک زیادی به ابراهیمی کرد که با دریافت نمره خیلی خوب 2، بدترین بازیکن تیم نشود.

نمرات محمد ابراهیمی در پایان نیم‌فصل لیگ هفدهم


بررسی یک ادعا؛ ابراهیمی بدترین بازیکن تراکتور است؟

برای مشاهده نمرات بازیکنان تراکتورسازی اینجا کلیک کنید.

14001

داخلی اختصاصی تراکتورسازی لیگ برتر ایران یحیی گل محمدی محمد ابراهیمی
اختصاصی

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


پخش زنده فوتبال آتالانتا - لیورپول 30 فروردین 1403