جدیدترین مدل های مفهومی سامسونگ گلکسی S9 و S9 پلاس منتشر شد


جدیدترین مدل های مفهومی سامسونگ گلکسی S9 و S9 پلاس منتشر شد

سامسونگ گلکسی S9 و گلکسی S9 پلاس اولین پرچمداران سال 2018 کمپانی کره‌ای هستند که به تازگی رندرهایی از آنها با تاکید بر طراحی قاب عقب و پنل جلو منتشر شده است. مدل‌های مفهومی گلکسی اس 9 (Galaxy S9) و گلکسی اس 9 پلاس (+Galaxy S9) بر اساس مجموعه تصاویر درزشده از اپلیکیشن S Health... نوشته جدیدترین مدل های مفهومی سامسونگ گلکسی S9 و...

سامسونگ گلکسی S9 و گلکسی S9 پلاس اولین پرچمداران سال 2018 کمپانی کره‌ای هستند که به تازگی رندرهایی از آنها با تاکید بر طراحی قاب عقب و پنل جلو منتشر شده است.

مدل‌های مفهومی گلکسی اس 9 (Galaxy S9) و گلکسی اس 9 پلاس (+Galaxy S9) بر اساس مجموعه تصاویر درزشده از اپلیکیشن S Health سامسونگ طراحی شده‌اند که محل قرارگیری سنسور اثر انگشت را در گوشی های جدید سامسونگ لو داده است. همچنین، بر اساس شایعات منتشرشده، گوشی های سامسونگ گلکسی S9 و +S9 به نمایشگری با پوشش نزدیک به 90 درصد قاب جلو مجهز خواهند شد. این اطلاعات کافی بود تا چند مدل مفهومی از پرچمداران سری S کره‌ای‌ها طراحی و منتشر شود.

همانطور که می‌دانید، سنسور اثر انگشت اسمارت فون های گلکسی اس 8 و گلکسی اس 8 پلاس در کنار دوربین عقب قرار داشت؛ مکانی که باعث می‌شد هنگام بازکردن قفل گوشی، سنسور با دوربین اشتباه گرفته شود و اثر انگشت زیادی بر روی لنز دوربین توسط انگشت کاربر به جا بماند.

جدیدترین مدل های مفهومی سامسونگ گلکسی S9 و S9 پلاس منتشر شد

گلکسی اس 8

اما به نظر می‌رسد سامسونگ با گزارش‌های زیادی که از این مشکل دریافت کرده، تصمیم‌های تازه‌ای برای طراحی قاب عقب گوشی های سامسونگ گلکسی S9 و گلکسی S9 پلاس گرفته است. مدل‌های مفهومی گوشی های سری S سال 2018 سامسونگ نشان می‌دهند حسگر اثر انگشت گلکسی اس 9 و گلکسی اس 9 پلاس در زیر دوربین آنها تعبیه خواهد شد. همچنین، مشخص شد که مدل پایه‌ی این محصولات به دوربینی با یک لنز تولید می‌شود در حالی که نسخه پلاس، به دوربین دوگانه مجهز است. بر اساس عکس های پرچمداران بعدی سامسونگ، این موبایل های رده‌بالا با رنگ‌های مشکی (Midnight Black)، نقره‌ای (Silver Titanium)، خاکستری (Orchid Gray)، آبی (Ocean Blue) و طلایی (Maple Gold) به دست کاربران می‌رسند.

همچنین بخوانید؛

عکس جدید گلکسی اس 9 ، محل سنسور اثر انگشت و نوع دوربین را تایید می‌کند

انتظار می‌رود مشخصات گلکسی اس 9 شامل نمایشگر 5.8 اینچی سوپر امولد، اسنپدراگون 845 (در نسخه مخصوص ایالات متحده)، 4 و 6 گیگابایت رم و 64 و 128 گیگابایت حافظه داخلی باشد. رویداد MWC 2018 بارسلون در 26 فوریه 2018 (7 اسفند 95) آغاز می‌شود و احتمال رونمایی از دردانه‌های سامسونگ در این رویداد وجود دارد.

رندرهای سامسونگ گلکسی S9 و گلکسی S9 پلاس

جدیدترین مدل های مفهومی سامسونگ گلکسی S9 و S9 پلاس منتشر شد

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


مدل کیک جشن الفبا کلاس اول