معرفی اعضای جدید هیات مدیره و سرپرست شرکت هواپیمایی کیش ایر


معرفی اعضای جدید هیات مدیره و سرپرست شرکت هواپیمایی کیش ایر

کیش - ایرنا - کاپیتان سعید رضا نصرفرد به عنوان عضو هیات مدیره و سرپرست، علیرضا قائدیان و محمد صلاح به عنوان اعضای هیات مدیره شرکت هواپیمایی کیش ایر معرفی شدند.

به گزارش روابط عمومی و امور بین‌ الملل سازمان منطقه آزاد کیش، همچنین از زحمات و خدمات کاپیتان جدیدی مدیرعامل قبلی و محب خدایی و جهاندیده اعضای قبلی هیات مدیره قدردانی شد.
کاپیتان نصرفرد پیش از این مدیرعامل و رییس هیات مدیره شرکت هواپیمایی پارس بوده است.
نصرفرد در سابقه کاری خود عنوان مدیرکلی هواپیمایی آسمان منطقه جنوب کشور را دارد. معاون مدیرعامل شرکت هواپیمایی ایرتور، معاون مدیرکل عملیات در پایگاه شیراز و عضو هیات مدیره شرکت پرشین گلف از دیگر سوابق مدیریتی و اجرایی نصرفرد در صنعت هوایی است.
کاپیتان نصرفرد با سوابق تخصصی خلبان یکمی ATR,FOKKER و AIRBUS340 دانشجوی مقطع دکتری در رشته مدیریت،کسب و کار و پیشه (DBA) است.
گواهینامه حمل و نقل هوایی بین المللی ATPL و گواهینامه Airline management‌ از یاتا دیگر سوابق تحصیلات تخصصی نصر فرد در حوزه هوانوردی است؛ وی فرزند شهید علی‌ اصغر نصرفرد است.
قائدیان نیز هم اکنون سرپرست معاونت گردشگری و صلاح سرپرست مدیریت ارزیابی عملکرد و پاسخگوئی به شکایات سازمان منطقه آزاد کیش است که با حکم انصاری لاری به عضویت هیات مدیره شرکت هواپیمایی کیش منصوب شده‌اند .
به اساس این گزارش در این مراسم قایم مقام سازمان منطقه آزاد کیش از خدمات چندین ساله کاپیتان جدیدی و اعضای سابق هیات مدیره قدردانی کرد.
کرمی گفت: امیدوارم با انتخاب کاپیتان نصر فرد و هیات مدیره جدید با بهره‌گیری از تجارب گذشته و با ارتقای ناوگان هواپیمایی، افزایش خطوط داخلی بویژه مراکز استانهای محروم و نیز خطوط خارجی، کاهش ٢٠ درصدی و کنترل قیمت بلیت هواپیما، نظارت بر امور چارتر کنندگان، ارائه خدمات مناسب به مسافران و ایجاد رضایت‌مندی در نیروی انسانی در راستای ارتقای کیفیت خدمات، کیش ایر به ابزار واقعی توسعه جزیره کیش تبدیل شود.
سالانه بیش از یک میلیون و 700 هزار گردشگر داخلی و خارجی از این جزیره مرجانی بازدید و از ظرفیت های مختلف طبیعی ،تفریحی و گردشگری آن استفاده می کنند.
جزیره کیش با مساحت 91.5 کیلومتر مربع و جمعیتی حدود 40 هزار نفر در 18 کلیومتری کرانه جنوبی ایران در محدوده شمالی آب های نیلگون خلیج فارس واقع است و از نظر تقسیم بندی سیاسی و اداری کشور، در محدوده استان هرمزگان و شهرستان بندر لنگه قرار دارد.
6993* تنظیم و انتشار: اکبر بهاروند

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه هواپیمایی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تست هوش تشخیص دو خواهر : کدام پسر 2 خواهر دارد؟