بهترین روش تست سلامت پرده بکارت دختران


بهترین روش تست سلامت پرده بکارت دختران

بهترین روش تست سلامت پرده بکارت دختران  دختران خود نیز می‌توانند در منزل از سلامت پرده بکارت خود خاطرجمعی حاصل کنند که ما طرز چگونگی آن را آموزش می‌دهیم. در این مطلب دکتری و بسیار مهم به این سوال ات پاسخ می‌دهیم معاینه پرده بکارت چگونه انجام می‌شود ؟ معیانه پرده بکارت در دکتری قانونی چگونه هست ؟ آیا معاینه بکارت...

بهترین روش تست سلامت پرده بکارت دختران

بهترین روش تست سلامت پرده بکارت دختران

دختران خود نیز می‌توانند در منزل از سلامت پرده بکارت خود خاطرجمعی حاصل کنند که ما طرز چگونگی آن را آموزش می‌دهیم. در این مطلب دکتری و بسیار مهم به این سوال ات پاسخ می‌دهیم

معاینه پرده بکارت چگونه انجام می‌شود ؟

معیانه پرده بکارت در دکتری قانونی چگونه هست ؟

آیا معاینه بکارت دردناک هست ؟

آیا معاینه بکارت از طریق خود شخص امکان پذیر هست ؟

تندرست و یا پارگی پرده بکارت از قضایا مورد مناقشه زوج‌های جوان در این روزهاست. معاینه پرده بکارت و تشخیص تندرست بودن این عضو تناسلی چگونه هست؟

تست جدید معاینه بکارت توسط خود فرد

پرده بکارت “hymen”
پرده بکارت بر خلاف تصور عمومی که فکر میکنند در داخل واژن هست در بخش خارجی اندام تناسلی ودر ابتدای دهانه واژن قرار دارد ودر برخی از افراد دیدن پرده قابل رویت هست ودر برخی دیگر از زنان قابل رویت نیست.این پرده یک غشاء نسبتا نازک و لاستیکی جذب‌دار هست. در بیشتر پرده‌ها یک دهنه 1 تا 2 سانتی‌متر باز برای خروج خون هنگام عادت ماهانه وجود دارد.

اندازه بزرگی این دهنه و شکل آن در افراد گوناگون متفاوت هست. به طوریکه در برخی دختران شکل یک حاشیه باریک را دارد اما در برخی دیگر به صورت هلالی شکل بوده و تقریبا نیم دهنه واژن را می‌پوشاند.

معاینه پرده بکارت در دکتری قانونی به چه صورتی هست؟
معاینات زنان طبق متداولً روی یک صندلی مخصوص ودر حالتی که به اوضاع لیتوتومی سرشناس هست انجام میشود.در این حالت معاینه کننده به دستگاه تناسلی معاینه شونده تسلط کامل دارد و با بهره گیری از ابزار مخصوص می تواندمعاینه خود را انجام دهد. معاینه باید از طریق شخص دیگری انجام شود و خود فرد توانا به انجام این معاینه نیست.

توجه:

توجه داشته باشید معاینه پرده بکارت از طریق فرد متبحر باعث آسیب آن نخواهد شد.همین طور معاینات چندان پرده بکارت باعث آسیب به بازبینی پرده نمی‌گردد.

آیا معاینه پرده بکارت دردناک هست؟
چون این معاینه طبق متداولً در افرادی انجام میشود که چنین آزمودن ای ندارند مقدور هست به دلیل حساسیت منطقه مورد معاینه درد و اسپاسم ایجاد شود.

معاینه پرده بکارت از طریق خود فرد
همئاره توجه کنید خود فرد توانا نیست که به درستی پرده بکارت خود را دیدن کند و ضروری هست که معاینه از طریق معاینه کننده ماهر انجام شود.البته توجه داشته باشید با توجه به اینکه پرده بکارت یک قسمت از دستگاه تناسلی خارجی محسوب میشود خود فرد فقط می‌تواند آن را دیدن کند اما قضاوت در مورد سلامت یا عدم سلامت پرده به مهارت و تسلط نیاز دارد ودر حیطه تخصص دکتری قانونی هست.

برای دیدن پرده بکارت می‌توانید جلوی یک آینه بزرگ که به دیوار تکیه داده شده هست بنشینید و کف پاها را در دو طرف آینه به دیوار بچسبانید و دستان خود را از زیر ران داخل ببرید.بدین ترتیب که با بهره گیری از انگشت‌های میانی و اشاره یک دست و انگشت شست و اشاره دست دیگرتان دو لب فرج را دقیقاً باز می کنیدو با بهره گیری از یک چراغ قوه یا چراغ خواب که محل استقرار آن را قبلاً درست کرده‌اید نور را به آینه می‌تابانید تا نور به داخل مهبل منعکس شود تا به خوبی قابل دیدن باشد.

روش‌های جدید برای معاینه پرده بکارت
در دهه‌های جدید با مراجعه چندان دختران جوان به مراکز دکتری قانونی برای اعاده حیثیت و انجام شکایت در مواردی مانند تجاوز بهره گیری از روش‌های نوین برای تعیین نوع آسیب دیدگی پرده بکارت انجام میگیرد.یکی از روش‌های نوین بهره گیری از کولپوسکپی هست.

کولپوسکوپی چیست و چگونه انجام میشود؟

کولپوسکوپی آزمایشی هست که جهت معاینه لگن یا تست پاپ اسمیر ودر سال‌های جدید در تماس با معاینه پرده بکارت مورد بهره گیری قرار میگیرد.کولپوسکوپی در مطب پزشک صورت میگرد و طبق متداولً 10 تا 20 دقیقه بطول می‌انجامد. این آزمایش در حالی انجام میشود که فرد به کمر روی تخت خوابیده و پاهای خود را جمع میکند.

پزشک یک اسپکولوم فلزی در واژن قرار میدهد. اسپکولوم کمک میکند دهانه واژن باز بماند تا از این طریق پزشک بتواند به آسانی دهانه رحم را بررسی نماید.آنگاه پزشک ابزار بزرگنمایی خاصی بنام کولپوسکوپ را چند سانت داخل فرج قرار میدهد. نور چراغ این ابزار، داخل واژن را روشن میکند و پزشک از طریق لنز دوربین توانا به رویت واژن می‌گردد.

جهت پاک کردن هرگونه مخاط، دهانه رحم و واژن با پنبه تمیز میشود. ممکن هست پزشک از محلول سرکه یا سایر محلول‌ها جهت پاکسازی بهره گیری نماید.در اینصورت، این امر منجربه بروز سوزش یا سوزن سوزن شدن خواهد شد. محلول کمک می‌کند بخش‌های مشکوک مشخص شوند.

علائم پرده بکارت تندرست و پرده بکارت مصدوم
به طور کلی می‌توان از علائم زیر را برای تشخیص تندرست و یا آسیب دیدن پرده بکارت بهره گیری کرد. البته همه ی ی این علامت ها در همه ی ی افراد قابل مشاهد نیست.

روش های تشخیص وجود پرده بکارت

علامت‌های پرده بکارت تندرست
پرده بکارت قابل اتساع و دارای سوراخ بدون پارگی

مخاط مهبل ضخیم و چین دار و دارای چینهای روی هم خوابیده

خواب چین‌ها طبق متداول رو به دهانه مهبل هست.

مجرای مهبل باریک و عمق آن قابل رویت نیست.

معاینه با انگشت مقدور نیست ودر اثر اصرار به معاینه احتمال آسبی مخاط می رود.

علائم پرده بکارت مصدوم
پرده بکارت شل و متسع و دارای سوراخ بدون پارگی

مخاط مهبل نسبتاً ضخیم و چینهای اندکی صاف‌تر و دارای چینهای جدا شده از هم

خواب چین‌ها نامنظم هست و به یک سو نیست.

مجرای مهبل باز و طبق متداول تا دو سوم آن قابل رویت هست.

قابل معاینه با انگشت هست و حتی باز کردن آن با اسپکولوم های ظریف مقدور هست و صدمه ای به مخاط وارد نمی شود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سلامت زنان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس های جنجالی و برهنه سارا و نیکا در استخر مختلط