علیخانی: رئیس آینده حرمت بازیکن را حفظ کند


علیخانی: رئیس آینده حرمت بازیکن را حفظ کند

تیم والیبال بانوان بهنمیر مازندران با توپ پر و بازیکنان برجسته همچون مهسا صابری، شبنم علیخانی، مونا خواجه‌کلایی و... وارد والیبال و لیگ برتر شد اما در همان هفته اول رقابتش با رایکا لغو شد تا شایعاتی پیرامون این مسئله که تیم دچار بحران مالی است قوت بگیرد اما شبنم علیخانی، ملی‌پوش این تیم تمام شایعه‌ها را رد می‌کند: «خدا را شکر حرف‌ها همه در حد...

به گزارش خبرورزشی،پاسور تیم بهنمیر درباره وضعیت فعلی تیمش می‌گوید: «صبح و عصر منظم تمرین می‌کنیم و فاطمه شبان، سرمربی جوان تیم هم توانایی‌های خاصی دارد. او مربی ما در تیم گاز و ملی بوده است. آینده خوبی دارد و می‌تواند از نفراتی باشد که در تیم‌های ملی مختلف بتوان از او استفاده کرد.»

او همچنین شرایط فصل جدید لیگ را مناسب نمی‌داند: «امسال بی‌نظم‌ترین لیگ را شاهد هستیم. تیم‌ها هنوز برنامه رقابت‌های خود را ندارند. ما نمی‌دانیم پنج‌شنبه با چه تیمی بازی داریم. از سویی دیگر اسپانسر و تیم وجود داشت اما چون زمانی برای شروع لیگ اعلام نشده بود تیم‌ها خیلی دیر تشکیل شدند، ضمن اینکه چون نظم خاصی در آن حکمفرما نیست تیمی مثل کن با خواسته خودش یکباره انصراف داد. دوباره هم شنیده‌ایم تصمیم به بازگشت گرفته است. واقعاً باید علت بی‌نظمی‌ها بررسی شود و اینکه سرمنشأ آن کجاست؟!»

علیخانی ترجیح می‌دهد درباره هفتم دی، روز انتخابات فدراسیون والیبال حرفی نزند‌: «من تاکنون درباره این مسائل صحبت نکرده و نظری هم ندارم. تنها امیدوار هستم هرکس بر مسند ریاست فدراسیون می‌نشیند حرمت بازیکن را نگه دارد.»

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تست هوش تشخیص دو خواهر : کدام پسر 2 خواهر دارد؟