نمایشگاه « نام تمام کودکان جهان عشق است» در شیراز گشایش یافت


نمایشگاه « نام تمام کودکان جهان عشق است» در شیراز گشایش یافت

شیراز- نمایشگاه عکس «نام تمام کودکان جهان عشق است» درگالری جم شیرازگشایش یافت.

به گزارش خبرنگار مهر، نمایشگاه عکس«نام تمام کودکان جهان عشق است» شامل عکس هایی ازمحمد فلاح نیا و محمد رضا فربود قصرالدشتی جمعه ۱۷ آذر با حضورعکاسان و هنرمندان شیرازی درگالری جم شیرازگشایش یافت.

این نمایشگاه که تا ۲۲ آذرماه برپا خواهد بود ، دربردارنده آثاری ازمحمد فلاح نیا و محمد رضا فربود قصرالدشتی با تم محوری کودکان محله های بافت تاریخی شیرازاست. تنوع قومی ، نژادی و فرهنگی در عکس هایی که از این کودکان ثبت شده است ؛ ازنقطه عطف های عکس های این نمایشگاه است و هرعکاس نیز با توجه به نگاه و شناخت خود ازاین کودکان، عکس هایش را ثبت کرده است.

نمایشگاه « نام تمام کودکان جهان عشق است» در شیراز گشایش یافت

محمد فلاح نیا یکی ازعکاسان این نمایشگاه ، با اشاره به حوادث تلخی که سال گذشته ازاخبارتلخ مربوط به کودکان دررسانه ها بازتاب یافت، در گفتگو با خبرنگار مهر خاطر نشان کرد: درچنین شرایطی وظیفه خود دانستیم که نسبت به این مسأله توجه داشته باشیم تا شاید ارائه این عکس ها و طرح این مسأله بتواند تلنگری درخصوص بهبود شرایط کودکان بزند.

این مدرس عکاسی ، شاعر ، مترجم و پژوهشگر درادامه اضافه کرد: ضروری است که همه افراد جامعه و به ویژه هنرمندان با هرزبانی که می توانند، مدام یاد آوری کنند که کودکان ، میراث داران نور، شادی و تمام فضیلت های انسانی هستند و فردای بشریت درگرو زندگی سالم همه آنهاست و به طور قطع ، نیازبه توجه ویژه ای دارند.

نمایشگاه « نام تمام کودکان جهان عشق است» در شیراز گشایش یافت

ساعت بازدید ازنمایشگاه که تا ۲۲ آذر برپا خواهد بود از ساعت ۱۸ تا ۲۱ می باشد و علاقمندان برای بازدید از این نمایشگاه می توانند به گالری جم شیراز به نشانی: بلوار شهید آیت الله ربانی (جدید قرآن)، قبل از میدان ابوالکلام، بین کوچه ۷ و ۸، پلاک ۲۲۵مراجعه کنند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فارس

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


نهادینه سازی ارزش آفرینی برای مشتری در فرهنگ تولید