بازیگوشی تماشایی بچه کرگدن دوست داشتنی | فیلم


کرگدن‌ها جزو آن دسته از حیواناتی هستند که به دلیل ظاهر نسبتا خشنی که دارند، به کار بردن الفاظی همچون «بامزه» یا «دوست‌داشتنی» به هیچ وجه در مورد آن‌ها صدق نمی‌کند. دلیل این ظاهر خشن، پوست خاکستری و ضخیم کرگدن‌ها است که همانند یک زره قرون وسطایی بدن این جانوران را پوشانده و آن‌ها را به موجودی خشن و خطرناک شبیه کرده است. با تمامی این اوصاف، این...

ویدئوهایی که دیگران تماشا کرده اند

بازیگوشی تماشایی بچه کرگدن دوست داشتنی | فیلم

جنگیدن زرافه‌های نر دو تنی | فیلم...

بازیگوشی تماشایی بچه کرگدن دوست داشتنی | فیلم

حمله گربه وحشی به طوطی ماکائو جنگلی | فیلم...

بازیگوشی تماشایی بچه کرگدن دوست داشتنی | فیلم

فیل نر عصبانی بچه فیل کوچک را به هوا پرتاب می...

کرگدن‌ها جزو آن دسته از حیواناتی هستند که به دلیل ظاهر نسبتا خشنی که دارند، به کار بردن الفاظی همچون «بامزه» یا «دوست‌داشتنی» به هیچ وجه در مورد آن‌ها صدق نمی‌کند. دلیل این ظاهر خشن، پوست خاکستری و ضخیم کرگدن‌ها است که همانند یک زره قرون وسطایی بدن این جانوران را پوشانده و آن‌ها را به موجودی خشن و خطرناک شبیه کرده است. با تمامی این اوصاف، این هیولاهای ماقبل تاریخی (که از بیست میلیون سال پیش بر روی این کره خاکی پرسه می‌زدند) همیشه یکی از دلایل اصلی برای استقبال مردم از سافاری بوده‌اند. در حقیقت کرگدن‌ها در آفریقا در کنار فیل آفریقایی، شیر آفریقایی، پلنگ آفریقایی و بوفالو پنج حیوان برتر این قاره را تشکیل می‌دهند. قطعا دیدن کرگدن‌ها آن هم در دل حیات وحش آرزوی بسیاری از گردشگران حیات وحش است.

در آسیا، تقاضای شاخ کرگدن‌ها بسیار زیاد است و از شاخ این حیوانات در طب سنتی آسیا بسیار زیاد استفاده می‌شود و همین مسئله شکار غیر قانونی این حیوانات را به شدت افزایش می‌دهد. امروزه آموزش برای جلوگیری از شکار این حیوانات آغاز شده است اما اگر واقعا قصد نجات آن‌ها را داریم، آموزش باید بسیار سریع‌تر از این انجام شود.

منبع: کجارو

(۴)

دسته بندی : حیوانات
برچسب ها : حیوانات باغ وحش, فیلم حیوانات, کرگدن, کرگدن سیاه

4
بازدیدها
0

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه حیوانات

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


لخته خون گوشتی شبیه جگر در پریودی چیست و چه علتی دارد‌؟ +‌روش درمان