گوشی هواوی پی 11 همانند آیفون ایکس، با برش بالایی صفحه عرضه می‌شود


گوشی هواوی پی 11 همانند آیفون ایکس، با برش بالایی صفحه عرضه می‌شود

گوشی هواوی پی 11 (Huawei P11) همانند آیفون ایکس اپل با برش بالایی صفحه تولید می‌شود. اما آیا این تصمیم فقط به خاطر کاهش حاشیه‌های صفحه نمایش است؟ بعد از معرفی پرچمدار اپل، بسیاری از کاربران نسبت به طراحی این گوشی و وجود بریدگی در بخش بالایی آن معترض بودند. این در حالی‌ست که مهندسان... نوشته گوشی هواوی پی 11 همانند آیفون ایکس،...

گوشی هواوی پی 11 (Huawei P11) همانند آیفون ایکس اپل با برش بالایی صفحه تولید می‌شود. اما آیا این تصمیم فقط به خاطر کاهش حاشیه‌های صفحه نمایش است؟

بعد از معرفی پرچمدار اپل، بسیاری از کاربران نسبت به طراحی این گوشی و وجود بریدگی در بخش بالایی آن معترض بودند. این در حالی‌ست که مهندسان از این بخش برای تعبیه سنسورهای مربوط به Face ID بهره برده و امکانات زیادی را پیش روی کاربران قرار داده‌اند.

در شرایطی که منابع مختلف از وجود این طراحی در گوشی های آینده اپل خبر می‌دهند، “XDA-Developers” با انتشار تصویری از فایل‌های فریمور رسمی هواوی، مدعی تجهیز پرچمدار بعدی این شرکت به برش بالایی صفحه شده است. وجود عباراتی همچون “RoundCornerDisplay” و “notch” نیز به گونه‌ای با این موضوع در ارتباط هستند.

گوشی هواوی پی 11 همانند آیفون ایکس، با برش بالایی صفحه عرضه می‌شود

وضوح صفحه نمایش گوشی هواوی پی 11 ، مورد دیگری‌ست که باید به آن اشاره کنیم. گفته می‌شود این تلفن هوشمند به صفحه نمایشی 6.01 اینچی با وضوح 1080×2160 تجهیز خواهد شد. اما جزئیات مربوط به انیمیشن‌های صفحه، وضوح 1080×2244 را نشان می‌دهد. اما آیا هواوی نیز همچون اپل، از سنسورهای مربوط به تشخیص چهره در این قسمت استفاده خواهد کرد؟

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


«اَللّهُمَّ عَجِّل لِوَلیِّکَ الفَرَج»، بهترین دعا و ظهور بزرگ‌ترین جایزه لیله الرغائب...