11 ورزش برای آب کردن چربی بازو در خانه


چگونه بازو را لاغر کنیم؟ چگونه چربی بازو را آب کنیم؟ بر خلاف چیزی که فکر می کنید همیشه هم همه افراد به فکر بزرگ و حجیم کردن بازوانشان نیستند و بسیاری از افراد هم به دنبال آب کردن چربی های بازو و خوش فرم کردن آن ها هستند. هر چند که این موادر دو موضوع کاملا متفاوت است که یکی به دنبال بازوان عضلانی و خوش فرم است و دیگری برای آب کردن چربی های بازو...

11 ورزش برای آب کردن چربی بازو در خانه

چگونه بازو را لاغر کنیم؟ چگونه چربی بازو را آب کنیم؟ بر خلاف چیزی که فکر می کنید همیشه هم همه افراد به فکر بزرگ و حجیم کردن بازوانشان نیستند و بسیاری از افراد هم به دنبال آب کردن چربی های بازو و خوش فرم کردن آن ها هستند. هر چند که این موادر دو موضوع کاملا متفاوت است که یکی به دنبال بازوان عضلانی و خوش فرم است و دیگری برای آب کردن چربی های بازو و مجددا خوش فرم کردن ان. به هر حال اگر به دنبال آب کردن چربی های بازو هستید با ما همراه باشید.

یک بازوی چاق و شل و ول، از حالت‌هایی است که ظاهر فیزیکی یک شخص را خراب می‌کند. با این که آن فرد بدن زیبایی دارد، بازوی چاق کل ظاهرش را خراب می‌کند. خانم‌ها و آقایان، هر دو از این مسئله رنج می‌برند.

علل بازوی چاق

11 ورزش برای آب کردن چربی بازو در خانهبازوی چاق معمولاً از تجمیع چربی اضافه در ناحیه بازو، ناشی می‌شود. آب کردن چربی در نواحی دیگر بدن، آسان است ولی سوزاندن چربی بازو معمولاً سخت است. پس تجمع چربی در بازوها معمولاً به بازوهای شل و ول ختم می‌شود. افزایش سن نیز یکی دیگر از دلایل تجمیع چربی بازوست. بعد از دهه دوم زندگی، بدن ما چربی بیشتری را در نواحی مختلف بدن انبار می‌کند و عضله‌های ما شروع به تقلیل رفتن می‌کنند.

کاهش نرخ متابولیسم نیز یکی دیگر از دلایل بازوی چاق است. با افزایش سن، نرخ متابولیسم کاهش می‌یابد که به این معنی است که کالری کمتری سوزانده می‌شود. و این شرایط معمولاً به بازوی چاق ختم می‌شود.کمبود فعالیت‌های فیزیکی و ورزش نکردن نیز به تجمع چربی در بدن و در نتیجه بازوها منجر می‌شود. افزایش وزن سریع نیز یکی از دلایل اصلی بازوی چاق است.

چگونه سریعا وزن خود را کم کنیم؟

ورزش‌های آسان و موثر برای سوزاندن چربی بازو

آیا در ناحیه بازو تجمع چربی دارید؟ آیا هنگام پوشیدن لباس‌های بدون آستین، تردید می‌کنید و از بازوهای شل و ول خود هراس دارید؟ باید به شما کاربرانهاو کن یو بگوییم می‌توانید چربی لجباز بازوی خود را با انجام ورزش‌های خاصی که برای سوزاندن چربی بازو طراحی شده‌اند، آب کنید.

1 11 ورزش برای آب کردن چربی بازو در خانه
2 11 ورزش برای آب کردن چربی بازو در خانه

آموزش انجام

صندلی یا میز را در موقعیت ثابت قرار دهید. به فاصله ۳فیت جلوی صندلی بایستید. پشت خود را بکنید و دست‌هایتان را روی میز یا صندلی قرار دهید. دستان شما باید به اندازه عرض شانه از هم فاصله داشته باشند. به اندازه ۳ تا ۴ قدم از صندلی یا میز فاصله بگیرید. بالاتنه خود را صاف کنید و زانوان خود را خم کنید تا هم سطح میز یا صندلی قرار بگیرید. حالا آرنج‌های خود را خم کنید و بدن خود را تا زمین پایین بیاورید. به جایگاه اولیه بازگردید. انجام دادن ۳ستِ ۲۰تایی هر روز، کمک می‌کند تا چربی بازو را بسوزانید.

پلانک حرکت جانبی (Latheral plank walk)

4 11 ورزش برای آب کردن چربی بازو در خانه
نکته
اگر این ورزش برای شما سخت است، شنای زانو انجام دهید. در شنای زانو، با اینکه تمام فشار روی دست و انگشت‌های پا می‌باشد، می‌توانید بدن خود را روی زانوان و دست‌ها نگه دارید.

شنای مورب (Aerolean Pushups)

نکته
اگر این ورزش برای شما سخت است، با شنای زانو شروع کنید.

شنای پیشخوان (Counter Push-ups)

آموزش انجام

دست‌های خود را روی پلتفرم قرار دهید و در موقعیت شنا قرار بگیرید. پاهای خود را کنار هم نگه دارید و دستان خود را با فاصله بیشتر از عرض شانه نگه دارید. کمر و شانه خود را صاف نگه دارید تا فشار بیشتری روی عضله‌های بازوان وارد شود. حالا شنا بروید و سعی کنید ۳ست ۲۰تایی انجام دهید.

چرخش مچ (Wrist Rotation)

8 11 ورزش برای آب کردن چربی بازو در خانه
9

این یکی از موثرترین تمرین‌ها برای سوزاندن چربی بازو می‌باشد. این تمرین بازوهای شما را قوی‌تر و محکم‌تر می‌کند چرا که باید با دست‌هایتان وزنه بزنید. همچنین به فرم‌دهی بازوان کمک می‌کند.

چگونگی انجام دادن

یک چیزی از خانه انتخاب کنید مانند یک بطری آب ۲.۵ لیتری تا آن را به عنوان وزنه استفاده کنید. صاف روی یک صندلی بنشینید و بطری آب ۲.۵لیتری را با هر دو دست نگه دارید و آن را بالای سر خود بیاورید. دست‌های خود را هنگام نگه داشتن بطری صاف نگه دارید. حالا دست‌های خود را پایین بیاورید و بطری را پشت سر خود ببرید. بطری آب را تا جایی که می‌توانید پایین بیاورید. حالا بطری را در هر دو دست بگیرید و آن را به آرامی بالای سر ببرید. بطری را تا جایی که می‌توانید آرام حرکت دهید چرا که باعث می‌شود بازوان خوش‌فرم‌تری داشته باشید. روزی ۳ست ۲۰تایی این کار را انجام دهید.
نکته
برای کارایی بیشینه، بعد از هر ست یک دقیقه استراحت کنید. می‌توانید وزن وزنه‌ها را نیز بیشتر کنید تا چربی‌ها راحت‌تر و در زمان کمتری بسوزند.

تمرین‌های دست

چگونکی انجام دادن

صاف روی زمین بایستید. پاهای خود را به اندازه عرض شانه فاصله دهید. دست‌های خود را تا شانه بالا بیاورید. انگشتان باید به سمت بیرون اشاره کنند. حالا با دست‌های خود به مدت ۳۰ ثانیه حرکات چرخشی جلو انجام دهید. بعد از تکمیل حرکات چرخشی جلو، برعکس آن را برای ۳۰ ثانیه انجام دهید. حالا آرنج خود را خم کنید و انگشتان باید به سقف اشاره کنند. آرنج‌های خود را به مدت ۳۰ ثانیه جلو و عقب ببرید. این باعث می‌شود عضله دو سر بازویی شما منعطف شود. بعد از تکمیل حرکات جلو و عقب آرنج، آرنج‌های خود را به هم بچسبانید. انگشتان باید به سمت سقف باشند. آرنج‌های به هم چسبیده خود را تا چانه بالا بیاورید و بعد به حالت اولیه بازگردانید. این حرکات را برای ۳۰ثانیه انجام دهید. تمرین‌های دست را به طور مداوم انجام دهید تا چربی بازو را بسوزانید.

بالا آوردن دست و پای مخالف

12 11 ورزش برای آب کردن چربی بازو در خانه

آب بیشتری بنوشید: در طول روز آب بیشتری بیاشامید تا متابولیسم خود را افزایش دهید. همچنین قبل از غذا آب بنوشید چرا که باعث می‌شود غذای کمتری بخورید و کالری کمتری وارد بدن شود.

چای سبز: روز خود را با نوشیدن یک چای سبز شروع کنید. سطح انرژی شما را بالا می‌برد و کالری می‌سوزانید. در طول روز نیز ۳ تا ۴ فنجان چای سبز بنوشید تا چربی موجود در بدن را با افزایش نرخ متابولیسم، بسوزانید.

ورزش‌های هوازی را در برنامه خود جای دهید: اگر روزانه یکی از ورزش‌های هوازی را انجام دهید، کالری‌هایی که از خوردن غذا دریافت کرده‌اید را می‌سوزانید. می‌توانید شنا، کوهنوردی، پارو زدن و غیره را امتحان کنید تا از تجمع چربی در بدن جلوگیری کنید.

به جای آسانسور، از پله استفاده کنید: همیشه به جای استفاده از آسانسور، از پله‌ها بالا و پایین بروید تا کالری بیشتری بسوزانید.

انجام دادن این ورزش‌ها به همراه توجه کردن به نکات، قطعاً در آب کردن چربی‌های بازو موثر خواهند بود. باید روزانه این ورزش‌ها را انجام دهید. می‌توانید فقط یک ورزش را انجام دهید و یا ترکیبی از ورز‌ش‌ها را انجام دهید تا نتایج دلخواه خود را بگیرید.

رژیم غذایی مناسب داشته باشید و تمرین‌ها را انجام دهید تا بازوهای زیبا، جذاب و خوش‌فرم داشته باشید.

Like
Like Love Haha Wow Sad Angry

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزش و سلامتی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خاص و بی نظیر اجتماعی سارینا از شاهین نجفی