از شرایط ویژه فروش MVM315 بهره مند شوید


اخبار خودرو کلیه زوجین که حداکثر از تاریخ عقدشان مدت 2 سال گذشته است می توانند از شرایط ویژه فروش MVM315 بهره مند شوند.این طرح از ساعت 9 صبح روز چهارشنبه مورخ 96/9/1 شروع و تا روز پنجشنبه 96/9/16 ادامه خواهد داشت. متن کامل مطلب از شرایط ویژه فروش MVM315 بهره مند شوید منتشر شده در سایت اخبار خودرو.

از شرایط ویژه فروش MVM315 بهره مند شوید

به گزارش اخبار خودرو ،قیمت قطعی این خودرو ۴۹ میلیون و ۳۹۰ هزار تومان خواهد بود.خریداران می توانند با دو شیوه پرداخت این خودرو را خریداری کنند.
در شیوه نخست مبلغ ۷ میلیون و ۴۰۸ هزار و پانصد تومان به صورت نقدی و ۹ میلیون و ۷۸۷ هزار تومان به صورت چک ۲ ماهه بدون بهره از خریدار دریافت می شود. در این شیوه شرکت مدیران خودرو ۶۵ درصد مبلغ خودرو را به صورت وام به خریداران اعطا می کند و مدت زمان بازپرداخت این طرح ۳۶ ماه(۹ چک ۴ ماهه) خواهد بود.نرخ سود تسهیلات در این شیوه ۱۷ درصد و مبلغ اقساط با احتساب بیمه بدنه ۵ میلیون و ۹۳ هزار و هشتصد تومان است.
در شیوه دوم مبلغ ۹ میلیون و ۸۷۸ هزار تومان به صورت نقدی و همین مبلغ به صورت چک ۲ ماهه بدون بهره از خریدار دریافت خواهد شد.در این طرح مدیران خودرو ۶۰ درصد مبلغ خودرو را به خریداران وام اعطا می کند که مدت زمان باز پرداخت آن ۳۶ ماه(۹ چک ۴ ماهه) است.نرخ سود تسهیلات ۱۶ درصد و مبلغ هر قسط با احتساب بیمه بدنه ۴ میلیون و ۶۶۸ هزار و نهصد تومان خواهد بود.
گفتنی است مبلغ چک ضمانت در شیوه نخست ۶۹ میلیون و ۲۲۸ هزار و ۵۱۰ تومان و در شیوه دوم ۶۷ میلیون و ۴۶۷ هزار و ۵۳۰ تومان است.

نویسنده : اخبار خودرو
جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی اخبار خودرو بپیوندید

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خودرو

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


گرگی ناگهان وارد بیمارستان شد/ اما زمانی که پرستاران علت را فهمیدن، نتوانستند جلوی گریه...