حمایت دستگاه قضایی خراسان جنوبی با تمام توان از سرمایه گذاران


حمایت دستگاه قضایی خراسان جنوبی با تمام توان از سرمایه گذاران

بیرجند- دادستان عمومی و انقلاب شهرستان بیرجند گفت: دستگاه قضایی استان همه جانبه از سرمایه گذاران اقتصادی در حوزه استان حمایت خواهد کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، سید حسن مقدسی ظهر سه شنبه در همایش سرمایه گذاری، تولید و اشتغال اظهار کرد: اولین گام بزرگ سرمایه گذاری در استان برداشته شده است و امیدواریم زمینه های عملی آن نیز فراهم و به صورت جهادی ادامه داشته باشد.

وی با بیان اینکه ارتقای شاخص های اقتصادی استان از مهم ترین اهداف برگزاری همایش سرمایه گذاری است، افزود: دستگاه قضایی در راستای مباحث اقتصادی طی دو ماه گذشته دستورالعملی به کلیه واحدهای قضایی ابلاغ کرده است.

وی ادامه داد: شالوده و رکن اصلی این دستورالعمل حمایت از سرمایه گذار خارجی و ایجاد امنیت سرمایه گذاران است.

وی با اشاره به اینکه دو ستاد مرکزی و استانی در راستای مباحث اقتصادی در دستگاه قضایی مهیا شده است، عنوان کرد: استفاده مطلوب قوه قضائیه در زمینه اقتصاد مقاومتی، هماهنگی بخش های قوه قضائیه با دیکر بخش های اداری، امنیت سرمایه گذاران و رفع موانع تولید و اشتغال از مهم ترین برنامه های ستاد مرکزی است.

وی با اشاره به تعامل نظام مند با فعالان بخش خصوصی و کمک به حل مسائل حقوقی و قضایی فعالان اقتصادی از سوی دستگاه قضا، بیان کرد: حمایت از سرمایه گذاران مجاز و مشروع داخلی، ارتباط منظم با سایر قوا و تهیه کارگاه های تخصصی و مبارزه با مفاسد اقتصادی از دیگر اهداف ستاد مرکزی دستگاه قضا در مسائل اقتصادی است.

مقدسی با بیان اینکه پیگیری اجرایی سیاست های اقتصادی کلان در استان از مهم ترین اهداف ستاد استانی دستگاه قضا در مسائل اقتصادی است، افزود: تبادل نظر با مقامات دولتی و غیردولتی، ارتباط مستمر با فعالان بخش خصوصی و حمایت حقوقی از فعالیت های اقتصادی مشروع از دیگر اهداف ستاد استانی دستگاه قضا است.

وی با اشاره به ایجاد هماهنگی در مسائل مشاوره ای و اتخاذ تدابیر لازم برای رسیدگی به دعاوی در اسرع وقت از سوی دستگاه قضا، اظهار داشت: دادستان مرکزی استان بر فرآیند تحقیقات مقدماتی نظارت خواهد داشت تا اگر مشکلی پیش آید قراردادهای تامینی منجر به محدودیت فعالان اقتصادی نشود.

وی با بیان اینکه قانون گذار پیش بینی حمایت حقوقی و قضایی از سرمایه گذاران بدهکار را کرده است تا فعالیت اقتصادی آن ها ادامه پیدا کند، گفت: دستگاه قضا با تمام توان از سرمایه گذاران حمایت خواهد کرد.

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان بیرجند با اشاره به اینکه دستگاه قضایی استان همه جانبه از سرمایه گذاران اقتصادی در حوزه استان حمایت خواهد کرد، عنوان کرد: دستگاه قضا در محل اجرای سرمایه گذاری حاضر خواهد شد و مشکلات حقوقی آن ها را استماع خواهد کرد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خراسان جنوبی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


جدیدترین عکس های 00:00 عاشقی با متن های رمانتیک