مرسدس بنز سی ال اس مدل 2018 با چهره ای کاملا جدید رونمایی شد | فیلم


به گفته ی مرسدس بنز، نسل سوم CLS قرار است منعکس‌کنندهٔ ویژگی‌های بی‌نظیر نسل اول باشد؛ یعنی خودرویی که اساساً کلاس سدان کوپه را اختراع کرد. حال در ادامه به‌طور کامل به معرفی جدیدترین ساختهٔ اشتوتگارتی‌ها می‌پردازیم.کاملاً واضح است که در نسل سوم CLS برای اولین بار از زبان طراحی جدید مرسدس بنز استفاده شده است. در نمای جلویی CLS...

ویدئوهایی که دیگران تماشا کرده اند

مرسدس بنز سی ال اس مدل 2018 با چهره ای کاملا جدید رونمایی شد | فیلم

تست آفرود مرسدس بنز جی ۵۰۰ | فیلم...

مرسدس بنز سی ال اس مدل 2018 با چهره ای کاملا جدید رونمایی شد | فیلم

کانسپت جدید کامیون بدون راننده بنز برای سال 2...

مرسدس بنز سی ال اس مدل 2018 با چهره ای کاملا جدید رونمایی شد | فیلم

مرسدس بنز سی 63 با تیونینگ حرفه ای | فیلم...

به گفته ی مرسدس بنز، نسل سوم CLS قرار است منعکس‌کنندهٔ ویژگی‌های بی‌نظیر نسل اول باشد؛ یعنی خودرویی که اساساً کلاس سدان کوپه را اختراع کرد.

حال در ادامه به‌طور کامل به معرفی جدیدترین ساختهٔ اشتوتگارتی‌ها می‌پردازیم.کاملاً واضح است که در نسل سوم CLS برای اولین بار از زبان طراحی جدید مرسدس بنز استفاده شده است. در نمای جلویی CLS ویژگی‌هایی از مدل AMG GT دیده می‌شود به‌خصوص اگر به فرم کلی جلوپنجره و سپر خودرو توجه شود.

در همین حال، برای اولین بار مرسدس بنز در یک خودروی تولیدی از چراغ‌های جلوی مثلثی شکل استفاده کرده که با خطوط جلوپنجره هماهنگ است. چراغ‌های عقب نیز مانند چراغ‌های جلو از نوع LED هستند درحالی‌که از نمایی سه‌بعدی هم بهره می‌برند؛ اما با وجود تغییرات چشمگیر در نمای جلو و عقب CLS جدید، استایل کلی خودرو تقریباً دست‌نخورده باقی‌مانده است.

مرسدس بنز سی ال اس مدل 2018 با چهره ای کاملا جدید رونمایی شد | فیلم

بنز | تگ

در داخل CLS به‌وضوح می‌توان همان طراحی E کلاس را مشاهده کرد. در اینجا دو صفحه‌نمایش عریض ۱۲٫۳ اینچی به‌عنوان صفحه آمپر و نمایشگر سیستم اطلاعاتی-سرگرمی در نظر گرفته شده است درحالی‌که کنترل‌کنندهٔ ترکیبی چرخشی/لمسی سیستم اطلاعاتی-سرگرمی نیز در کنسول میانی تعبیه شده است.

نورپردازی داخلی CLS در ۶۴ رنگ مختلف قابل تنظیم خواهد بود. بخشی از این نورپردازی شامل خطی می‌شود که از زیر دریچه‌های تهویه رد شده و تا روی درها ادامه یافته است. رنگ این خط با توجه به دمای سیستم تهویه تغییر می‌کند که این یعنی در صورت خنک بودن دما به رنگ آبی و در صورت گرم بودن به رنگ قرمز درمی‌آید.تمام بدنهی نسل جدید CLS به‌جز درها از آلومینیوم ساخته شده است؛ اما درها همچنان فولادی باقیمانده‌اند تا به احساس و صدای بسته شدن آن‌ها لطمه‌ای نخورد.

همچنین هنوز هم از پنجره‌های جانبی بدون قاب استفاده شده است. این مورد در درجهٔ اول به خاطر حفظ استایل جذاب و زیبای خودرو صورت گرفته اما به کاهش صدای باد نیز توجه شده است. بدین منظور آئرودینامیک این قسمت شامل پنجره‌ها و ستون B بهبود یافته که درنتیجه موجب ایجاد صدای کمتر می‌شود. این ویژگی در کنار امکان سفارش شیشه‌های آکوستیک و سایر ارتقاءها موجب شده که CLS جدید حتی از E کلاس هم ساکت‌تر شود. در بخش ابعاد نیز طول خودرو ۵ سانتیمتر افزایش پیدا کرده ولی ارتفاع آن ۱٫۲ سانتیمتر کاهش داشته است.

علاوه بر تکنولوژی‌های ایمنی، نسل جدید CLS فناوری‌های رفاهی را هم از جدیدترین نسخهٔ S کلاس عاریه گرفته است که ازجملهٔ آن‌ها می‌توان به ماساژور صندلی‌ها، سیستم تهویه با یونیزاسیون و پخش رایحهٔ معطر، فرمان گیری چهارچرخ، شارژ بی‌سیم تلفن همراه، قابلیت باز کردن درهای خودرو و روشن کردن آن با استفاده از فناوری NFC، سیستم صوتی برمستر درجه‌یک، تودوزی چرم ناپا و تریم داخلی چوب واقعی اشاره کرد.

(۷)

دسته بندی : خودرو
برچسب ها : بنز SLS AMG, تبلیغ جالب مرسدس بنز, خودروی مرسدس بنز, مرسدس بنز اس کلاس

7
بازدیدها
0

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خودرو

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس | قابی دیدنی از بازیگر زن پُرحاشیه در حرم امام رضا(ع)