اتمام تصدی مدیر کانون زبان تهران


اتمام تصدی مدیر کانون زبان تهران

محمدتقی حقی پس از سال‌ها خدمت صادقانه در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان و کانون زبان ایران، بنا بر قانون اصلاح مقررات بازنشستگی مجلس شورای اسلامی، به خدمت‌رسانی در کانون پایان داد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان تهران، در مراسمی که با حضور محمدتقی حقی مدیر کانون زبان تهران، محمود سلیمانی مدیرکل کانون استان و جمعی از کارکنان و مسئولان مراکز کانون زبان تهران در دفتر کار ایشان برگزار شد، محمدتقی حقی پس از ۳۶ سال خدمت در بخش‌های مختلف کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، به کار خود پایان داد.

در این برنامه که حسن صفدریان معاون اداری مالی و سیده نسرین سجادیان معاون فرهنگی کانون استان نیز حضور داشتند، محمود سلیمانی ضمن تقدیر از تلاش‌های این مدیر دلسوز در مدت تصدی, با اشاره به حدیثی از رسول‌الله صلی‌الله علیه و سلم که فرموده «خیر الناس أنفعهم للناس» بیان داشت: نبی اکرم (ص) در این حدیث، بهترین مردم را فردی معرفی می‌کنند که سود و منفعتی به دیگران برساند. تلاش کنیم در طول سال‌های خدمت فردی سودمند و نفع رسان به خلق خدا باشیم.

همچنین در بخشی از این مراسم، برخی از مسئولان شعبات کانون زبان تهران ضمن تشکر و قدردانی از مدیریت ایشان در کانون زبان، به بیان نکاتی پیرامون اخلاق نیکو و پسندیده وی پرداختند و او را مدیری متعهد و سرشار از مهربانی و دلسوزی برای رفع مشکلات و خواسته‌های کارکنان کانون زبان معرفی کردند.

در پایان لوح تقدیر و هدایایی از سوی کارکنان کانون زبان تهران به‌پاس زحمات خالصانه این مدیر باسابقه توسط مدیرکل کانون استان تهران به ایشان اهداء شد و معاون اداری مالی کانون استان نیز، لوح تقدیر و هدیه‌ای از سوی کانون استان به ایشان اهدا کرد.

محمدتقی حقی پس از ۳۶ سال خدمت صادقانه در سمت‌های مدیریتی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان و کانون زبان ایران، بنا بر قانون اصلاح مقررات بازنشستگی مجلس شورای اسلامی، به خدمت‌رسانی در کانون پایان داد.

اتمام تصدی مدیر کانون زبان تهران

اتمام تصدی مدیر کانون زبان تهران

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه رسانه کودک

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


گیتی آذرپی درگذشت