آموزش ری پست در اینستاگرام / ارسال پست های دیگر کاربران با قابلیت ریگرام


در بسیاری از مواقع پیش می آید که کاربران اینستاگرام بخواهند پست، عکس، ویدئو دیگران را پروفایل اینستاگرام خود به اشتراک بگذارند. اما اینستاگرام مانع از اینکار می شود و اگر شما عکس و ویدئو را ریپست کنید اینستاگرام آن را حذف خواهد کرد و به شما اعلام می کند که این محتوا به کس دیگری تعلق دارد. امروز در قصد داریم در مورد اشتراک گذاری پست،...

در بسیاری از مواقع پیش می آید که کاربران اینستاگرام بخواهند پست، عکس، ویدئو دیگران را پروفایل اینستاگرام خود به اشتراک بگذارند. اما اینستاگرام مانع از اینکار می شود و اگر شما عکس و ویدئو را ریپست کنید اینستاگرام آن را حذف خواهد کرد و به شما اعلام می کند که این محتوا به کس دیگری تعلق دارد. امروز در قصد داریم در مورد اشتراک گذاری پست، ویدئو و عکس دیگر کاربران یا همان ری پست در اینستاگرام صحبت کنیم. با ما همراه باشید.

چگونه توسط دکمه Regram اینستاگرام عکس و ویدیو ها را به اشتراک بگذاریم ؟

اشتراک گذاری پستهای اینستاگرام سایرین در اکانت خود یکی از بخشهای مهم شبکه های اجتماعی است. برخلاف فیسبوک و توییتر، در اینستاگرام نمی توانید عکس و ویدئو به اشتراک گذاشته شده توسط سایر افراد را در حساب کاربری خود به اشتراک بگذارید و به گفته برخی از کاربران “بالای صفحه اینستاگرام من یه اعلان آمده است که نوشته است ویدئوتان حذف شد، چون ویدئو به فرد دیگری تعلق دارد و دارای حق نسخه برداری است”.

این مشکل ممکن است بعضی مواقع آزاردهنده باشد. مثلا زمانی که عکسی که دوستتان منتشر کرده و میخواهید شما هم همان عکس را منتشر کنید.

آموزش استفاده از قابلیت Regram و ری پست در اینستاگرام

اینستاگرام در حال تست دکمه regram است و در حال حاضر این دکمه ریپست را برای برخی کاربران اندروید ارائه داده است. اگر شما کاربر آیفون هستید نگران نباشید چون طراحی دکمه regram برای کاربران آیفون هم در برنامه اینستاگرام است. برای اینکه بتوانید عکس ها و ویدئوهای دیگران را ریپست کنید شما نیاز به نسخه بتای اینستاگرام دارید. اگر نسخه بتای اینستاگرام را باز کنید دکمه regram برای شما ظاهر خواهد شد. خیلی ساده روی فلش های دایره ای کلیک کنید و آیکن send را برای اشتراک عکس ها و ویدیوها تپ کنید.

آموزش ری پست در اینستاگرام / ارسال پست های دیگر کاربران با قابلیت ریگرام

البته شاید پس از انتشار نسخه نهایی این گزینه برای همه کاربران در دسترس نباشد.

مطلب مرتبط: آموزش حذف افراد، قطع صدای پیام و ساخت گروه اینستاگرام

ویژگی های دیگر نسخه بتای اینستاگرام

گفته می شود علاوه بر دکمه ری پست گزینه های دیگری نیز در حال آزمایش است. از این میان می توان به موارد زیر اشاره کرد:

جستجوی GIF برای استوری ها – با استفاده از این دکمه شما می توانید GIF ها را جستجو کنید و آنها را به استوری ها یا سایر پست هایتان اضافه کنید.

برنامه بتای اینستاگرام برای iOS – همانطور که گفتیم فعلا نسخه بتای اینستاگرام برای برخی کاربران اندروید در دسترس است و اینستاگرام در فکر طراحی نسخه بتای اینستاگرام برای کاربران آیفون هم هست.

آرشیو استوری ها – شما می توانید با استفاده از این ویژگی استوری های مورد علاقه تان را آرشیو کنید. با استفاده از این گزینه دیگر نیازی به ذخیره استوری ها در iPhone نخواهید داشت. آرشیو شخصی شما خصوصی است و تنها خودتان می توانید استوری هایتان را مشاهده کنید.

لیست نزدیکترین دوستان – با استفاده از این ویژگی شما می توانید دوستان مورد علاقه تان را به یک گروه انتخابی اضافه کنید تا محتواهایتان را با آنها به اشتراک بگذارید.

اشتراک گذاری با واتساپ – این گزینه این قابلیت را به شما می دهد که خیلی راحت پست ها یا پروفایل ها را با دوستانی که در واتساپ دارید به اشتراک بگذارید.

برترین ایموجی ها و هشتگ ها – برترین ایموجی ها و هشتگ ها به عنوان میانبرهای جستجوی سریع برای شما عمل می کند. همچنین قابلیت هایی مانند پیشنهاد ایموجی، فالو کردن هشتگ ها و غیره نیز در مرحله آزمایش است. شما می توانید از ایموجی ها برای ثبت دامین سایت تان استفاده کنید، لینک هایتان را کوتاه کنید و …

همچنین بخوانید:

چگونه از قابلیت جدید سوپرزوم اینستاگرام Superzoom استفاده کنیم؟

منبع

برای ورود به کانال تلگرام روژان کلیک کنید

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه آموزش

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


اعدام برای کارگردان شیطان صفت / 2 دختر هنرجو را در تله شوم خود انداخت + جزییات