بازگشت سوباسا به بهانه جام‌جهانی 2018 روسیه


بازگشت سوباسا به بهانه جام‌جهانی 2018 روسیه

کارتون انیمیشن محبوب فوتبالیست‌ها پیش از جام‌جهانی 2018 باز هم ساخته خواهد شد.شنبه 11 آذر 1396 - 09:52

به گزارش خبرورزشی، فوتبالیست‌ها بازمی‌گردند. کارتون انیمیشنی فوتبالیست‌ها که کارتون محبوبی در دهه 1990 به حساب می‌آمد و سال‌ها از شبکه‌های تلویزیونی پخش می‌شد، حالا به بهانه جام جهانی‌ 2018 روسیه مجدداً ساخته می‌شود.

کودکان و نوجوانان دهه نودی کاملاً به یاد دارند با شوت‌های سوباسا تا چه حد به وجد می‌آمدند و تمام برنامه‌های زندگی‌شان را برای تماشای این کارتون جابه‌جا می‌کردند. حالا بی‌تردید خبر ساخته شدن مجدد قسمت‌های دیگری از این کارتون، حس نوستالژی زیبایی را برای این افراد که حالا در سنین جوانی و میانسالی هستند به همراه خواهد داشت.

ییچی تاکاهاشی، خالق این کارتون انیمیشنی در صحبت‌هایی از ساخت قسمت‌های جدید این کارتون خبر داده است. سری جدید کارتون فوتبالیست‌ها در دو فصل که هر کدام شامل 24 قسمت است اندکی قبل از آغاز جام جهانی‌ 2018 روسیه، پخش خواهد شد. در فصل اول این کارتون، تیم ملی ژاپن را خواهیم دید که لیدرها و ستاره‌های آن، همان اسطوره‌های دوران کودکی ما هستند و در بازی‌های مقدماتی جام جهانی‌ برای رسیدن به این تورنمنت جذاب و تماشایی می‌کوشند و در فصل دوم، قهرمانان ژاپنی در جام جهانی‌ روسیه بازی خواهند کرد.

اخبار خوب در مورد این کارتون جذاب و تماشایی ادامه دارد و تولیدکنندگان کارتون فوتبالیست‌ها در حال انجام مذاکره با ستاره‌های سرشناس بین‌المللی از جمله مسی، کریستیانو رونالدو و مانوئل نویر هستند تا در این مجموعه کارتونی از چهره و نام آنها بهره گرفته و جادوهای فوتبالی‌شان را در قالب کارتون به تصویر بکشند. آنچه مسلم است این است که انتظارمان برای زنده کردن خاطرات نوستالژیک دوران کودکی زمان زیادی به طول نخواهد انجامید و دیدارمان با شخصیت‌های جذاب کارتون فوتبالیست‌ها تا قبل از آغاز جام جهانی‌ روسیه تازه خواهد شد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


پست عجیب یکتا ناصر پس از جشن تولد شوهرش منوچهر هادی + ع کس