چرا خفاش شب بیدار است ؟


چرا خفاش شب بیدار است ؟

چرا خفاش شب بیدار است ؟ خفاش ها یکی از جذابترین حیوانات روی زمین است . چرا خفاش ها شب ها بیدار هستند ؟ این سوالی است که ذهن بسیاری از مردم را مشغول کرده است. خفاش های شب نمی خوابند ؟ چرا خفاش شب بیدار است ؟ یکی از جذابترین موضوعی که در مورد […] نوشته چرا خفاش شب بیدار است ؟ اولین بار در زوم تک پدیدار شد.

چرا خفاش شب بیدار است ؟ خفاش ها یکی از جذابترین حیوانات روی زمین است . چرا خفاش ها شب ها بیدار هستند ؟ این سوالی است که ذهن بسیاری از مردم را مشغول کرده است.

خفاش های شب نمی خوابند ؟

چرا خفاش شب بیدار است ؟ یکی از جذابترین موضوعی که در مورد خفاش ها مطرح می شود این حیوان عجیب اولین پستانداری است که بالدار است و می تواند پرواز نماید. این حیوان جالب بسیار بی آزار است و این حیوان خجالتی به شدت از انسان ها می ترسند. بسیاری از دانشمندان این حیوان جالب را موش بالدار می نامند.

خفاش ها از حشرات و بی مهرگان تغذیه می کنند. به دلیل این تغذیه این حیوانات معمولا شب ها به شکار می پردازند و از آنجا که حشرات و بی مهرگان شب ها راحت تر شکار می شوند. خفاش شب بیدار می ماند و به شکار می پردازد. نکته جالب توجه دیگر که چرا خفاش ها شب ها بیدار می مانند این است که این حیوان جالب ۱۰۰۰ تا ۳۰۰۰ حشره در تاریکی شکار می کند.

این حیوان جالب در جهت یابی خود هم از ارسال امواج استفاده می کند خفاش ها برای یافتن غذا گاهی تا ۸۰۰ کیلومتر را طی میکنند. این حیوان جالب هر شب می تواند بین ۱۲۰۰ حشره را در یک شب شکار کند .

آیا می دانستید خفاش ها خون آشام هستند ؟خفاش های خون خوار هم در دنیا وجود دارد ، در امریکا انواع اقسام خفاش های خون آشام وجود دارد . البته خوش آشام بودم این حیوان ها این نیست که با نیش از دیگر حیوانات خون بمکند ، بلکه این خفاش ها با لیسیدن از روی زخم سایر حیوانات خون می مکند.

چرا خفاش شب بیدار است ؟ نظر شما در مورد این حیوان جالب چیست ؟ منتظر نظرات شما عزیزان در مورد این حیوان جالب و عجیب هستیم .

loading...

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه حیات وحش

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


متن دیکته شب کلاس دوم ابتدایی برای همه درس ها