تست مقاومت ریزر فون ؛ گوشی ریزر چگونه در برابر خراش، آتش و خمیدگی مقاومت می‌کند؟


تست مقاومت ریزر فون ؛ گوشی ریزر چگونه در برابر خراش، آتش و خمیدگی مقاومت می‌کند؟

اگر علاقه‌مند به خریداری گوشی ریزر هستید، بد نیست ویدیویی از تست مقاومت ریزر فون (Razer Phone) در برابر خراش، آتش و خمیدگی را در ادامه مشاهده کنید. اوایل این ماه میلادی بود که ریزر فون رسما معرفی شد و تنها چند روز پس از آن بود که فروش نخستین گوشی ریزر آغاز شد. اما... نوشته تست مقاومت ریزر فون ؛ گوشی ریزر چگونه در برابر خراش،...

اگر علاقه‌مند به خریداری گوشی ریزر هستید، بد نیست ویدیویی از تست مقاومت ریزر فون (Razer Phone) در برابر خراش، آتش و خمیدگی را در ادامه مشاهده کنید.

اوایل این ماه میلادی بود که ریزر فون رسما معرفی شد و تنها چند روز پس از آن بود که فروش نخستین گوشی ریزر آغاز شد. اما آیا خرید این گوشی توصیه می‌شود؟ ما تلاش کرده‌ایم که همراه با مطالب مختلفی در مورد این محصول به تمامی سوال‌های شما پاسخ دهیم، اما اگر شما علاقه‌مند به آن هستید که مقاومت ریزر فون را در برابر خراش، آتش و خمیدگی ببینید ما در ویدیویی آن را به شما نشان خواهیم داد.

کانال یوتیوبی مشهور JerryRigEverything بار دیگر اقدام به تست مقاومت محصول دیگری کرده است. این بار، این گروه مشهور یوتیوبی اقدام به تست مقاومت ریزر فون کرده است و نخستین گوشی مخصوص گیمینگ جهان را همراه با آزمایش‌های سفت و سخت خودش به چالش کشیده است.

نکته مهم این است که ریزر فون به مراتب بهتر از نکست بیت رابین است،‌ اما با توجه به شباهت‌های ظاهری که با آن دارد باید در واقع گوشی ریزر را نسل جدیدی از آن بدانیم. بدیهی است که این گوشی خوب است، اما هنوز هم چیزهایی وجود دارد که می‌توانست بهتر باشد؛ به طور مثال دوربین همراه با یک محافظ شیشه‌ای در بالای قاب پشتی قرار گرفته است که باعث می‌شود شما زیاد آن را لمس کند و جای انگشتان شما دائم بر روی آن بماند.

بدنه‌ی فلزی گوشی ریزر خش پذیر است و متاسفانه این خش‌ها به صورت دائمی بر روی بدنه ماندگار خواهند بود. دکمه‌های گوشی نیز فلزی هستند که احساس لمس خوبی را به شما ارائه می‌کنند. نمایشگر 120 هرتزی این گوشی درست همانند دیگر نمایشگرهای ال سی دی،‌ پس از قرارگیری در معرض شعله‌ی آتش به حالت اولیه باز می‌گردند. در تست خمیدگی نیز این گوشی خوب ظاهر شده است و آسیب تنها سطحی است و عملکرد دیوایس را مختلف نمی‌کند.

ویدیو تست مقاومت ریزر فون

دانلود ویدیو

___
اگر می‌خواهید بیشتر با ریزر فون آشنا شوید، پیشنهاد ما به شما مطالعه‌ی مقاله‌ی زیر است:

بیشتر بخوانید:

ریزر فون معرفی شد: نمایشگر 5.7 اینچی 120 هرتزی و سخت افزار عالی مخصوص گیمرها

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


رابطه جنسی زیر دوش آب در حمام با همسر خوب است یا بد؟