هشدار مهم کونته به بازیکنان چلسی


هشدار مهم کونته به بازیکنان چلسی

آنتونیو کونته، سرمربی ایتالیایی چلسی معتقد است بازیکنانش باید با سیستم چرخشی او کنار بیایند.

به گزارش "ورزش سه"، با توجه به تقویم شلوغ چلسی کونته در نظر دارد در بازی های پیش رو به برخی از بازیکنانش استراحت بدهد.

شرایط فعلی چلسی: "مهم ترین نکته برای ما این است که تمام بازیکنان ما را در دسترس داشته باشیم، زیرا در این دوره شلوغ امکان ایجاد چرخش در ترکیب بسیار مهم است.

هشدار مهم کونته به بازیکنان چلسی

ماه نوامبر، دسامبر و ژانویه فصول پر مشغله خواهند بود و ما این دوره را آغاز کرده ایم پس به همین دلیل نیاز به استفاده از سیستم چرخشی و گرفتن پاسخ مناسب از بازیکنانم دارم.

من فکر می کنم مهم است که این فرصت را برای بازیکنانم به وجود بیاورم زیرا به این ترتیب ما تمرکز بالای خود را حفظ می کنیم. بازیکنانی که نیاز به استراحت دارند می توانند این کار را انجام دهند. فراموش نکنید که اگر پشت سر هم بازی کنید و بعد از آن تمرین متوقف شود، احتمال آسیب دیدگی بسیار زیاد است پس مهم است که تعادل خوبی بین بازی ها و تمرینات ایجاد کنید."

هشدار مهم کونته به بازیکنان چلسی

دیدار برابر سوانسی: "همه بازی در لیگ برتر بسیار دشوار است و ما باید توجه زیادی به بازی برابر سوانسی داشته باشیم. فصل گذشته ما در خانه حریف مساوی کردیم و در خانه خود 1-3 پیروز شدیم اما در شرایطی که بسیار خوب بازی می کردیم در پایان نیمه اول بازی 1-1 بود. این دیداری آسان نخواهد بود و شما باید برای هر بازی با تمرکز زیاد، میل و خواسته ای فراوان مبارزه کنید.

پل کلمنت مربی بسیار خوبی است و فصل گذشته نیز او عملکرد بسیار خوبی در سوانسی داشت زیرا ساده نیست که جلوی سقوط تیمی را بگیرید و من احترام زیادی برای کلمنت قائل هستم."

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


قیمت طلا، قیمت دلار، قیمت سکه و قیمت ارز 1403/02/06