عکس| ابتکار جالب شهردار مسکو برای جام جهانی 2018


عکس| ابتکار جالب شهردار مسکو برای جام جهانی 2018

پایتخت روسیه به عنوان یکی از مهمترین شهرهای میزبان جام جهانی برای حمل و نقل بهتر تماشاگران خارجی دست به ابتکار جالبی زد. سه شنبه 7 آذر 1396 - 18:06

به گزارش خبرورزشی، برگزاری 9 بازی از ابتدا تا انتهای جام جهانی در ورزشگاه های مدرن شهر مسکو باعث شد تا پایتخت روسیه برای میزبانی از طرفداران و توریست های خارجی با دغدغه های زیادی روبرو شود به خصوص که مسکو جزو شهرهای پرترافیک دنیا قلمداد می شد که رد حمل و نقل عمومی نیز توان شهرهای مطرح اروپایی را نداشت.
عکس| ابتکار جالب شهردار مسکو برای جام جهانی 2018
در فاصله 200 روز تا آغاز جام جهانی شهردار مسکو بعد از مطالعات فراوانی برای حل بخشی از این مشکلات دست به ابتکار جالبی زد و برای اولین بار سیستم حمل و نقل دریایی را به سیستم های قبلی این شهر بزرگ اضافه کرد تا جایی که بنا به ادعای رسانه های روس قرار است با فروکش کردن فصل سرما و متعادل تر شدن آب و هوا در پایتخت روسیه قایق های جدیدی در رودخانه وولگا مورد استفاده قرار بگیرد.
این قایق های جالب توجه که به سفارش روسیه و توسط کارخانه ای چینی ساخته شده است در رنگ بندی زیبا و با ظرفیت 24 مسافر قرار است مثل سیستم اتوبوسرانی شهری و مترو در مسکو فعالیت و جام جهانی زیبایی برای توریست ها و مردم شهر مسکو در حمل و نقل رقم بزنند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


لخته خون گوشتی شبیه جگر در پریودی چیست و چه علتی دارد‌؟ +‌روش درمان