چربی سوزی ناحیه شکم با چند حرکت ورزشی


لاغر کردن برخی قسمت‌های بدن برای افراد مختلف دشوار است. به خصوص چربی‌های شکمی به راحتی از بین نمی‌روند. متخصصان چند نوع ورزش را برای از بین بردن چربی‌های شکمی و در ‌عین ‌حال پرورش عضلات شکم پیشنهاد داده‌اند. در سال‌های اخیر افراد زیادی به دنبال از بین بردن چربی‌های شکمی هستند و حتی به […]

چربی سوزی ناحیه شکم با چند حرکت ورزشی

لاغر کردن برخی قسمت‌های بدن برای افراد مختلف دشوار است. به خصوص چربی‌های شکمی به راحتی از بین نمی‌روند. متخصصان چند نوع ورزش را برای از بین بردن چربی‌های شکمی و در ‌عین ‌حال پرورش عضلات شکم پیشنهاد داده‌اند.

در سال‌های اخیر افراد زیادی به دنبال از بین بردن چربی‌های شکمی هستند و حتی به همین دلیل شروع به ورزش کردن می‌کنند.

افراد باید این موضوع را در نظر داشته باشد که با ورزش تنها نمی‌توان یک قسمت خاصی از بدن را لاغر کرد. چربی بدن به صورت کلی کم می‌شود. زمانی که رژیم می گیریم و ورزش می‌کنیم به صورت کلی چربی های بدن می سوزند. افراد باید برنامه غذایی داشته باشند که طبق آن میزان کالری مورد نیاز را دریافت کنند و مواد غذایی لازم را بخورند.

در کنار برنامه ورزشی منظم بهتر است که فعالیت روزانه خود را به صورت مکرر افزایش دهید برای مثال از پله استفاده کنید.

بعد از این که به این طریق چربی‌های بدن را کم کردید و عضلات شکم شما قابل مشاهده شد می توانید از حرکات ورزشی زیر برای شکل دادن به شکم استفاده کنید.

۱. اسکات، پلانک و پرش:

در این حرکت پاها را به اندازه عرض شانه باز کنید، سپس حرکت اسکات را انجام دهید. بعد بیشتر خم شوید و دست‌ها را جلو پاهایتان بر روی زمین قرار دهید. سپس حرکت پلانک انجام دهید و دوباره بالا بپرید از اول شروع کنید. این حرکت به نوعی هوازی نیز هست و به شما کمک می‌کند تا چربی بدن را نیز کاهش دهید.

۲. حرکت کوهنوردی:

دست‌ها را بر روی زمین بگذارید و پاها را نیز بر روی پنجه روی زمین قرار دهید، حالت بدن شما تقریبا شبیه به زمانی است که حرکت شنای سوئدی انجام می دهید. پاها را به ترتیب داخل شکم ببرید و دوباره زمین بگذارید.

۳. بلند کردن هالتر:

در حالی که پاها را به اندازه عرض شانه باز کرده‌اید، یک هالتر را جلوی بدن قرار دهید. پاها را خم کنید طوری که کمی با هالتر تماس پیدا کند. هالتر را با دست‌ها بلند کنید و تا ناحیه لگن بالا ببرید. سپس آن را دو باره به روی زمین قرار دهید.

در این حرکت دست‌ها باید صاب باشد. به تنفس خود دقت کنید. ابتدا با وزنه کم آغاز کنید. این حرکت را ۱۵ تا ۲۰ بار تکرار کنید.

۴. اسکات:

پاها را به اندازه عرض لگن باز کنید. انگشتان پا کمی به سمت بیرون باشد. طوری پایین بروید که ران‌ها با زمین موازی شود و زانوها عقب‌تر از انگشتان پا باشد. دوباره بالا بروید.

۵. حرکت پل:

بر روی کمر دراز بکشید، پاها را خم کرده و کف پاها را بر روی زمین قرار دهید.

عضلات شکم را منقبض کرده و عضلات لگن را سفت کنید و از روی زمین بلند کنید. در این حالت شانه ها را بر روی زمین قرار دارند. چند ثانیه در این حالت بمانید و سپس دوباره بدن را پایین بیاورید، این حرکت را ۱۲ تا ۱۵ بار تکرار کنید.

حرکات شکمی مختلفی وجود دارند، می توانید هر حرکت را که بهتر می توانید انجام دهید و بیشتر از انجام آن لذت می برید، انجام دهید.

منبع: ایسنا

برچسب ها : برنامه چربی سوزی, بهترین راه چربی سوزی, تمرینات چربی سوزی, تمرینات ورزشی چربی سوز, چربی سوزی, چربی سوزی با ورزش, چربی سوزی شکم, راههای چربی سوزی, ورزش چربی سوز, ورزش چربی سوزی, ورزشهای چربی سوز
امتیاز شما به این مطلب :

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه تناسب اندام

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


پست عجیب یکتا ناصر پس از جشن تولد شوهرش منوچهر هادی + ع کس