3خانه محروم روستایی در هشترود با حضور مسئولان افتتاح شد


3خانه محروم روستایی در هشترود با حضور مسئولان افتتاح شد

هشترود - به مناسبت هفته بسیج، سه خانه محروم روستایی هشترود با حضور مسئولان افتتاح شد.

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ احمد تقی پور فرمانده سپاه ناحیه هشترود عصر امروز یک شنبه در مراسم افتتاح این طرح ها گفت: این خانه‌های ساخته شده با همکاری کمیته امداد و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و با تلاش‌های شبانه روزی بسیجیان در قالب اردوهای جهادی ساخته شدند.

وی یکی از ماموریت‌های سپاه را محرومیت زدایی برشمرد و گفت : این منازل مسکونی با هزینه ای بالغ بر ۲۷ میلیون تومان و هر کدام با ۷۰ متر مربع زیر بنا با کمک خیرین، بسیجیان و کمیته امداد ساخته شده اند.

وی گفت: متاسفانه عده ای کارهای جهادی را رها کرده اند و به کارهای فرعی پرداخته اند.

وی خدمت به محرومان را مانند جنگ در مقابل دشمنان در خط مقدم دانست و گفت : زمانی موفق هستیم و خواهیم شد که کار جهادی برای رضای خدا انجام دهیم.

بسیاری از پیشرفت ها را مدیون تفکر بسیجی هستیم

حجت الاسلام عبدالله موحدی مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه هشترود هم خدمت به خلق الله را ازبرکات بسیج دانست و افزود :بسیاری از پیشرفت ها و موفقیت های نظام اسلامی در عرصه‌های مختلف، مرهون تفکر بسیجی است .

وی با اشاره به اینکه بسیج متعلق به تمامی آحاد جامعه است گفت : همه ما وظیفه داریم روحیه و تفکر بسیجی را در جامعه نهادینه کنیم.

موحدی گفت : بسیج به عنوان جهادی و شجاعت در تاریخ، همواره برتارک انقلاب اسلامی خواهد درخشید و برای همیشه جاودانه خواهد ماند.

نباید از خدمت به محرومان غافل شویم

غلامعلی محمدزاده بخشدار بخش مرکزی هشترود نیز در این مراسم با اشاره به اینکه باید هر روز روز بسیج باشد گفت : نباید از خدمت به محرومان غافل باشیم و باید اهداف نظام را پیش ببریم.

وی تفکر بسیجی راهکار حل مشکلات دانست و گفت : امروز به برکت بسیج در دورترین نقاط این شهرستان نیز کارهای عمرانی و خدماتی توسط بسیج صورت می گیرد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه آذربایجان شرقی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تست هوش تشخیص دو خواهر : کدام پسر 2 خواهر دارد؟