درگذشت مدیر عامل اتحادیه مرکزی تعاونی های روستایی و کشاورزی ایران


مدیرعامل اتحادیه مرکزی تعاونی های روستایی و کشاورزی ایران درگذشت.


درگذشت مدیر عامل اتحادیه مرکزی تعاونی های روستایی و کشاورزی ایران

محمدرضا رئیسی نژاد، مدیر عامل اتحادیه مرکزی تعاونی های روستایی وکشاورزی ایران درگذشت.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری کشاورزی ایران (ایانا)، مهندس محمدرضا رئیسی ‌نژاد، پیش از این در سمت های مدیریت امور اراضی جیرفت، مدیریت امور اراضی استان کرمان، مدیرعاملی شرکت سهامی کشت و صنعت جیرفت، مدیریت سازمان تعاون روستایی استان کرمان، ریاست سازمان جهاد کشاورزی جنوب کرمان، مدیریت سازمان تعاون روستایی استان تهران و مدیرکلی دفتر واگذاری سازمان امور اراضی کشور در بخش کشاورزی فعالیت طولانی مدت و پر رنگی داشت.

در زیرمجموعه این اتحادیه 31 اتحادیه استانی، 301 اتحادیه شهرستانی و 2846 تعاونی روستایی قرار دارد که در حدود 10 هزار فروشگاه مصرف و 11 هزار جایگاه سوخت را در اختیار دارند.

تعداد اعضاء این اتحادیه 4/5 میلیون نفر است که با اعضاء خانوارها به بیست میلیون نفر می‌رسند. شبکه تعاونی‌های روستایی کشور در 98 درصد از روستاها، نظارت بر عملکرد و حسابرسی از کل زیرمجموعه را انجام می‌دهد.

در زیرمجموعه‌های این اتحادیه، کشت و صنعت‌های جیرفت و شهید رجایی با حدود 10 هزار هکتار قرار دارند که از بهترین اراضی زراعی کشور بوده و سالانه هزاران تن انواع محصولات زراعی و باغی تولید می‌نمایند.

مراسم تشیع پیکر آن زنده یاد، ساعت 10 صبح روز سه شنبه 96/9/7 و مراسم بزرگداشت از ساعت14 تا 16همان روز در مصلای شهرستان جیرفت و مراسم ختمی نیز روز یکشنبه 96/9/12 از ساعت 15:30 تا 17 در مسجد نور تهران برگزار می شود./


S.



حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سیاسی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


رونمایی لادن طباطبایی از دختر زیبا و جوانش / چقدر زود بزرگ شد+ عکس و بیوگرافی