با چه دخترانی ازدواج نکنیم؟ (10 مورد)


با چه دخترانی ازدواج نکنیم؟ (10 مورد)

با چه دخترانی ازدواج نکنیم؟ چه کسی برای ازدواج با شما مناسب نیست؟ اصلا چه ویژگی هایی باعث می شود که شما یک دختر و یا خانم را برای ازدواج با خود مناسب بدانید. در این مقاله به صورت کاملا عمومی به آن تیپ دختر ها و یا خانم هایی خواهیم پرداخت که از دید اکثر مردان برای ازدواج مناسب نیستند. خب در همین...

با چه دخترانی ازدواج نکنیم؟ چه کسی برای ازدواج با شما مناسب نیست؟ اصلا چه ویژگی هایی باعث می شود که شما یک دختر و یا خانم را برای ازدواج با خود مناسب بدانید. در این مقاله به صورت کاملا عمومی به آن تیپ دختر ها و یا خانم هایی خواهیم پرداخت که از دید اکثر مردان برای ازدواج مناسب نیستند.

خب در همین ابتدای کار باید اعلام کنیم که در این مقاله در قبال هیچ خانمی و یا دختری گارد نگرفته ایم و فقط اینجا در این وبسایت ۱۰ ویژگی از شخصیت خانم ها را نام برده ایم که بر اساس آمار ها و تحقیقات انجام شده هیچ مرد یا پسری در رابطه با آن ها نظر مثبتی ندارد و درواقع ازدواج با خانم هایی که این شخصیت ها را دارند یک دردسر بزرگ به حساب می آید. هرچند هر یک از این موارد به راحتی قابل تغییر و یا شاید بهتر شدن هستند. به زودی در قالب مقاله ای دیگر در هاو کن یو در رابطه با شخصیت هایی که دختران علاقه ای به ازدواج با آنان ندارند خواهیم پرداخت.

چگونه بفهمیم دختری دوستمان دارد؟ چگونه بفهمیم یک مرد به ما علاقه دارد (۷ نشانه ثابت شده)

خوب می دانیم که هیچ دختر یا پسری یا شاید بهتر باشد بگوییم که هیچ فردی در این دنیا بی عیب نیست. و هیچ کس هم کامل نیست، اما وقتی پای ازدواج به میان می آید باید دانست که چند تیپ مشخص هستند که نباید اصلا به ازدواج با آن ها فکر کرد. چرا که نه به درد زندگی می خورند و نه خانه ی گرمی را برای‌ تان فراهم می کنند. در ادامه به اتفاق شما کاربران این موارد را مرور می کنیم.

1 با چه دخترانی ازدواج نکنیم؟ (10 مورد)
2 با چه دخترانی ازدواج نکنیم؟ (10 مورد)
3 با چه دخترانی ازدواج نکنیم؟ (10 مورد)
4 با چه دخترانی ازدواج نکنیم؟ (10 مورد)

دخترانی که خیلی اهل مهمانیست

6 با چه دخترانی ازدواج نکنیم؟ (10 مورد)
7 با چه دخترانی ازدواج نکنیم؟ (10 مورد)
8 با چه دخترانی ازدواج نکنیم؟ (10 مورد)
9 با چه دخترانی ازدواج نکنیم؟ (10 مورد)
10

نتوانستیم عکس خوبی برای این تیتر پیدا کنیم و ترجیح دادیم بدون عکس رهایش کنیم. بحث فرهنگ شاید یکی از مهم ترین شاخصه ها بنه تنها برای هر دختر بلکه برای هر فرد است که بار ها در قالب مقالات مختلف در هاو کن یو به ان پرداختیم. فرهنگ با پول، تحصیلات، و دوستان قابل کسب نیست. دختری که حرمت انسانی دیگران را رعایت نمی کند (حتی افرادی که مطابق با استانداردهای او نیستند و کلاسشان از او پایین تر است) چطور توقع دارید حرمت شما را داشته باشد؟ احترام به همنوع یک ویژگی خیلی مهم است که هنگام ازدواج باید در دختر مورد نظر که می خواهید بقیه ی عمرتان را با او بگذرانید به آن دقت کنید. شاید به نحوی با هر یک از موارد بالا با آموزش و یا ترک عادت بشود کنار آمد و لی این یک مورد جدی است. دختری که مودب نیست، از کلمات مناسب استفاده نمی کند، در رفتار های خود نشانی از فرهنگ و انسانیت ندارد زنگ خطر را به صدا در می آورد.

Like
Like Love Haha Wow Sad Angry

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اجتماعی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


شعر لطف حق به صورت داستان + متن شعر