همیلتون: طراحی ماشین های امسال یک نقص دارد


فرمول یک ایران – لوئیس همیلتون اعتقاد دارد دشوار بودن سبقت گرفتن از ماشین های دیگر به طراحی ماشین ها بر می گردد. او امیدوار است این مشکل با تغییرات در آینده برطرف شوند. همیلتون مسابقه برزیل را از پیت لین شروع کرد و در طول مسابقه توانست از ده ماشین به صورت مستقیم سبقت بگیرد و در پایان جایگاه چهارم را بدست آورد. به نظر او تکرار این...

فرمول یک ایران – لوئیس همیلتون اعتقاد دارد دشوار بودن سبقت گرفتن از ماشین های دیگر به طراحی ماشین ها بر می گردد. او امیدوار است این مشکل با تغییرات در آینده برطرف شوند.

همیلتون مسابقه برزیل را از پیت لین شروع کرد و در طول مسابقه توانست از ده ماشین به صورت مستقیم سبقت بگیرد و در پایان جایگاه چهارم را بدست آورد.

به نظر او تکرار این کار در پیست های دیگر سخت تر است چون برای سبقت گرفتن در آنها نسبت به اینترلاگوس باید خیلی سریع تر باشید.

قهرمان فصل 2017 فرمول یک گفت:

وقتی که من در مسابقات GP2 شرکت می کردم.سبقت گرفتن در آنجا خیلی راحت تر بود و این باعث جذاب شدن مسابقه می شد.شما هم آسان تر به ماشین جلویی نزدیک می شوید وهم خودتان را در نزدیک آن نگه میدارید.

همیلتون: طراحی ماشین های امسال یک نقص داردهمیلتون: طراحی ماشین های امسال یک نقص دارد ماشین W08 تیم مرسدس

همچنین او بیان کرد:

اگر شما به اکثر پیست هایی که ما میرویم نگاه کنید فاصله زمانی مناسب برای سبقت گرفتن از ماشین جلویی 1.5 ثانیه یا چیزی شبیه به این زمان است.

شما باید یک و نیم ثانیه سریع تر باشید که این تا حد زیادی به تایر های شما بستگی دارد.

ماشین های 2017 فوق العاده هستند ولی سبقت گرفتن سخت شده است که این عیب آن هاست.امیدوارم در آینده این عیب بر طرف شود.

این نوشته را به اشتراک بگذارید:

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اتومبیل‌رانی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تست هوش تشخیص دو خواهر : کدام پسر 2 خواهر دارد؟