چند ورزش آبی راهی برای جلوگیری از بیماری‌های کهنسالی


با افزایش سن مشکلاتی مربوط به سلامتی ایجاد می‌شود و افراد می‌توانند با روش‌های مختلف از جمله ورزش کردن از شدت و سرعت ایجاد این مشکلات بکاهند. بسیاری از افراد سالمند دوست دارند بدانند که بهترین ورزش برای آن‌ها چگونه ورزشی است و انجام چه فعالیت‌هایی می‌تواند از تحلیل رفتن بدن آن‌ها جلوگیری کند. یکی […]

چند ورزش آبی راهی برای جلوگیری از بیماری‌های کهنسالی

با افزایش سن مشکلاتی مربوط به سلامتی ایجاد می‌شود و افراد می‌توانند با روش‌های مختلف از جمله ورزش کردن از شدت و سرعت ایجاد این مشکلات بکاهند.

بسیاری از افراد سالمند دوست دارند بدانند که بهترین ورزش برای آن‌ها چگونه ورزشی است و انجام چه فعالیت‌هایی می‌تواند از تحلیل رفتن بدن آن‌ها جلوگیری کند.

یکی از بیماری‌هایی که افراد سالمند بیشتر به آن دچار می‌شوند آرتروز است. ۵۰ درصد افراد سالمند به این بیماری دچار می شوند و آرتروز یکی از دلایل ناتوانی جسمانی افراد سالمند است. با انجام ورزش می‌توان از ابتلا به آرتروز جلوگیری کرد. ورزش برای جلوگیری از آرتروز بهتر است خیلی شدید نباشد. اما به صورت منظم انجام شود. خوردن غذاهای سالم و جلوگیری از افزایش وزن نیز می‌تواند در این زمینه موثر باشد. انجام ورزش‌های آبی می‌توانند به جلوگیری از آرتروز کمک کنند و از درد نیز بکاهند. راه رفتن در استخر و آب گرم می‌تواند موثر باشد.

آب گرم می‌توند جریان خون را در بافت‌های بدن افزایش دهد و از فشاری که بر روی مفاصل وجود دارد بکاهد.

منبع: ایسنا

برچسب ها : اسکی روی آب, انواع غواصی, انواع ورزشهای آبی, تاریخچه رشته های ورزشی, جت اسکی, جذاب ترین ورزش های آبی, رشته پاراسل, رفتینگ, غواصی آزاد, غواصی اسکوبا, قایق بادبانی, ماهیگیری, ورزش کردن, ورزشهای آبی
امتیاز شما به این مطلب :

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه تناسب اندام

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا